obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Waarom kan ik geen bestanden downloaden via nieuwsgroepen?
Zippo
Waarom kan ik geen bestanden downloaden via nieuwsgroepen / usenet?

Dit komt doordat bij Ziggo de retentie maximaal 10 dagen is, daarna is het verdwenen!
Retentie=bewaartijd

Betaalde nieuwsgroepen of usenet diensten hebben een hogere retentie.
Zo heeft Eweka een retentie van maximaal 200 dagen en heeft 4usenet 140 tot 200 dagen retentie.

Z1 Downloaden nieuwsgroepen: 2 Mbit/s
Quotum nieuwsgroepen: 10 gigabyte

Z2 Downloaden nieuwsgroepen: 5 Mbit/s
Quotum nieuwsgroepen: 50 gigabyte

Z3 Downloaden nieuwsgroepen: 12 Mbit/s
Quotum nieuwsgroepen: 100 gigabyte

Die gigabytes zeggen me niets! Hoe kan ik dat dan vergelijken? Voorbeeld: 1 DVD heeft een opslagcapaciteit van 4,7 gigabyte

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
darkfalcon
Ik gebruik al enkele jaren news groups,en heb de ervaring dat je met het ziggo acount,ook prima alles binnen haalt.
het is wél zo dat ziggo zgn "crossposted" nzb's niet ondersteund.
Dwz dat de aanbieder v/h comntent zijn post op div. newsgroups gepost heeft.
Eweka is ,zoals voorgaand al gemeld, een prima dienst,zoeken op newsgroups kan uitstekend met het (gratis) programma
Ftd search welke via hun website is te vinden: http://www.ftd.nu/?section=downloads
Gewijzigd door darkfalcon op 10-02-2010 08:37
darkfalcon-1
 
Bitfreak
Maar helaas ondersteund Ziggo niet alle nieuwsgroepen.
 
darkfalcon

Quote

Bitfreak schreef:
Maar helaas ondersteund Ziggo niet alle nieuwsgroepen.

Ik download dus van ALLE nieuwsgroepen,zijn er zelfs die bij binsearch.info niet gelist staan.
Vraag me dan ook af waar jij die wijsheid vandaan haalt Sad
darkfalcon-1
 
R2
Sinds ongeveer een week valt er weinig meer fatsoenlijk te downloaden via de nieuwsgroepen van Ziggo. Nagenoeg alles wat ik probeer te downloaden is niet compleet. De posts zijn slechts een paar dagen oud, dus het ligt niet aan de retentie. Ik gebruik Unison voor mijn Mac.
Voorheen had ik geen enkel probleem, dus ik heb het vermoeden dat er aan de kant van Ziggo iets niet helemaal goed zit.
Gewijzigd door R2 op 13-03-2010 21:03
 
Bitfreak

Quote

darkfalcon schreef:

Quote

Bitfreak schreef:
Maar helaas ondersteund Ziggo niet alle nieuwsgroepen.

Ik download dus van ALLE nieuwsgroepen,zijn er zelfs die bij binsearch.info niet gelist staan.
Vraag me dan ook af waar jij die wijsheid vandaan haalt Sad




Gebruikerservaring Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom kan ik geen bestanden downloaden via nieuwsgroepen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie