obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
Ik wil ook 120 Mbps!
Ja, de prijs maakt niet uit. Ja, de prijs maakt niet uit. 13%[1 stem]
Ja, maar afhankelijk van de prijs. Ja, maar afhankelijk van de prijs. 38%[3 stemmen]
Nee, ik ben tevreden zo. Nee, ik ben tevreden zo. 50%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
Ziggo koopt modems voor supersnel internet in!
Zippo
Ziggo heeft een grote bestelling gedaan van telefoniemodems die supersnel kabelinternet mogelijk maken. Dat heeft modemleverancier Arris maandag bekendgemaakt.

Het bestelde modem is de Touchstone TM702 (zie foto). Na uitrol van deze apparaten kan Ziggo, in navolging van UPC, veel sneller kabelinternet leveren aan klanten. Ook zal de kabelaar de modems gebruiken om internettelefonie (Voip) van hoge kwaliteit aan te bieden. Arris maakt niet bekend hoeveel modems zijn besteld.

120 Mbps
UPC biedt sinds september kabelinternet op basis van Eurodocsis 3.0, met een maximale downloadsnelheid van 120 Mbps. Ziggo zei in november dat het medio 2009 hogere snelheden wil gaan leveren. Het is nog niet bekend of het bedrijf dan alle abonnementen flink opschroeft of één supersnel abonnement lanceert.

Het bedrijf is vorig jaar al gestart met het gereedmaken van zijn kabelnetwerk voor de upgrade naar Eurodocsis 3.0. Het had echter ook een andere klus af te handelen, te weten de samenvoeging van fusiepartners Casema, Multikabel en @Home. Ook wachtte Ziggo op de beschikbaarheid van geschikte modems.

Bron: ZDNet
TM702

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
Kom maar op met die EuroDocsis 3 abonnementen! Heb echter meer behoefte aan een hogere upload dan download! 20 Mbit is momenteel voldoende, voor mij.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo koopt modems voor supersnel internet in!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie