obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
hoeveel conecties
wallie
hallo allemaal ik heb sinds vandaag het pakket alles in 1 extra met 20mb download nu is mijn vraag met hoeveel conecties kan ik downloaden ik gebruik newsleecher en als ik daar 5 conecties neem dan loopt ie maar op 2 bij de andere 3 geeft ie dan aan: unanble to logon.server response:"482 authentication rejected" weet iemand wat dit in houd als ik 2 conecties neemt viel me op dan draait ie maar op 1 weet niet hoelang of dat die ander bij springt maar de eerste 10 minuten zeker niet hij staat trouwens op poort 119


groetjes wallie
Gewijzigd door wallie op 07-01-2009 22:52
 
thvk
Ziggo laat 4 connecties toe.
 
wallie
ok dat is duidelijk maar waarom geeft ook deze fout codes aan als ik met 4 conecties download


unanble to logon.server response:"482 authentication rejected"
Gewijzigd door wallie op 08-01-2009 11:50
 
thvk
De connecties hebben altijd een soort van time-out, de tijd dat lijntjes zich resetten. Misschien resetten de connecties bij jouw niet goed genoeg en denkt de newsserver van Ziggo dat je constant probeert om meer dan 4 connecties te maken.
Stel hem gewoon eens op 1 pc in op 4 lijntjes en kijk dan eens wat er gebeurd.
 
wallie
sorry maar ik begrijp je niet helemaal hij staat toch op 1pc kan je iets meer uit leggen hoe je het bedoelt
 
thvk
Ik zal het beter proberen uit te leggen:
Elke lijntje dat jij naar een provider open set, reset zich na een x aantal seconden of minuten, pas daarna kan dat lijntje weer aangeroepen worden.
Het kan dus zijn dat, omdat jij meer dan het aantal toegestane lijntjes op en hebt staan (bijvoorbeeld 5), dat 1 lijn zegt ''je hebt te veel'' en deze wacht dan een x aantal tijd om zichzelf te resetten.
Voordat die lijn zich reset, is deze lijn toch verbonden met jouw pc, dus heb je 5 lijnen.
Jouw 1e, 2e, 3e of 4e lijn ziet dan dat de 5e lijn toch ingebruik is en daarom zegt de server ook tegen die lijn dat hij niet mag verbinden met jouw pc. hierdoor kan het dus voorkomen (sneeuwbaleffect), dat er meerdere lijnen die je open hebt staan van elkaar denken dat ze de 5e lijn zijn en daarom niet verbinden.

Zoals ik eerder al schreef: Zet hem gewoon eens op het maximaal toegestane aantal van 4 lijnen en kijk dan eens wat er gebeurd.......
 
wallie
ok bedankt ik snap het heel duidelijk uitgelegd

ik heb nu het volgende gedaan eerst gewoon 1 lijn gaat goed daarna de toen op nieuw begonnen met tweede lijn erbij dan komt her probleem gelijk weer terwel ik maar 2 lijnen open heb staan dus wat ik doe is dan de tweede lijn resten en dan komt ie wel mee in doe ik er een derde lijn bij zelfde verhaal en ook een vierde lijn erbij ook het zelfde verhaal moet ze nu dus eerst reseten voor dat ze meedoen alleen elke keer dus als ik ga dowloaden merk dat iki alles weer opnieuw moet doen dus reseten van de lijnen (conecties)


voorheen zat ik bij orange met eweka betaal en had nergens last van nu zit ik alleen met casema(ziggo)
Gewijzigd door wallie op 08-01-2009 16:39
 
thvk
Hmmm..... Dat is heel vreemd, gebruik je wel de laatste versie van Newsleecher?

In de opties van newsleecher kan je onder het kopje ''connection'' instellen dat Newsleecher zelf de lijntjes reset na een x aantal seconden of minuten. Zet deze eens op 10 seconden, dan heb je niet meer handmatig de connecties te resetten.
Kan het misschien nog zo zijn dat je een firewall gebruikt op de pc, anders dan de standaard firewall van Windows?
Zo ja, zet in de firewall poort 119 eens handmatig open en kijk eens of dat helpt.
 
wallie
ja gebruik de laatse betaal versie van news leecher pas gedaan ik gebruik idd nog een andere virus scanner erbij avg zou dat het probleem kunnen zijn ??had voorheen geen last ervan met orange/eweka
 
thvk
Nee, als je de standaard AVG gebruikt zonder firewall, dan denk ik niet dat het daar aan ligt, maar zeker weten doe ik dat niet.
Je kan natuurlijk even een proefabonnement aanvragen bij bijvoorbeeld XSNEWS en als je die eens test (met 8 connecties), krijg je dan hetzelfde probleem? Zo ja, dan moet het aan iets liggen in je verbinding, het modem, de router, of op de pc zelf. Als die wel goed gaat, dan zou ik eens de hele account van Ziggo uit newsleecher verwijderen en opnieuw aanmaken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoeveel conecties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken? Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 15-09-2013
hoeveel Mbit/s is nou ????...... Eigen netwerk : 1 29-01-2011
Hoe of waar kan ik zien hoeveel webspace ik heb verbruikt? Algemeen : 2 11-01-2010
Advertentie