obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Door fout van Ziggo geen telefoon meer
jabroe
Hallo

op woensdagavond 25 februari 2009 om 21.00 uur werden wij gebeld, door een medewerker van ziggo ivm.
de snelheid van ons alles in een pluspakket.Wij halen maar 5 mb ipv. 10 mb. De medewerker zei
dat ons profiel in de modem verkeerd zat en dat ze dat gingen veranderen. De modem moest van de stroom af
en 2 uur lang uit blijven. Om 2300.00 uur kon hij weer aangezet worden.
Dat hebben wij gedaan. De modem kwam mooi op ,internet werkte maar de telefoon doet het niet meer. De lampjes
op de modem van de telefoon branden niet. ook de beloofde snelheid wordt niet gehaalt het is gewoon 5 mb gebleven
26 februari heb ik gechat met en medewerker van ziggo via ziggo
thuishelp, en deze zei dat de modem geen contact maakt met de telefoonserver. ze zouden het uitzoeken en ik zou
teruggebeld worden op mijn mobiel.Tevens moest ik contact opnemen met de helpdesk,deze zei dat ze ermee bezig waren.
Maar wist niet hoelang het gaat duren.Wij hebben dus nu nog geen telefoon en ik wil weten hoe het ermee staat.
als ze je profiel kunnen wijzigen kunnen ze dat toch ook terug draaien als iets niet werkt neem ik aan
ondertussen zit ik mooi vanaf donderdag en ook nog het hele weekend zonder telefoon.SadSad
Gewijzigd door jabroe op 03-03-2009 22:18
 
Zippo
Er is kennelijk geen backup van je profiel gemaakt. Je bent helaas overgeleverd aan Ziggo in deze. Het is al bijna een week, langer mag de oplossing echt niet meer op zich laten wachten.

Je kunt proberen de oplossing te versnellen door de belangenvereniging coax in te schakelen.

Vul daartoe dit forumulier in:http://ziggo.gebruikers.eu/coax.php
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jabroe
Update
Ben gebelt door medewerker van ziggo op mijn mobiel met de mededeling dat het nog een week kon duren met mijn telefoon storing
Ik heb ook al het formulier van coax ingevult maar geen resultaat.
Op mijn vraag aan de medewerker van ziggo wat er nou mis was gegaan zei hij er zit iets niet goed in mijn profiel
en ze zijn er mee bezig.
Dus weer een week wachten tot de volgende smoes.Frown
Gewijzigd door jabroe op 06-03-2009 19:25
 
habasoft
volgende keer vragen of de gemaakte (mobiele)telfoonkosten ook worden vergoed. Waarschijnlijk zal er gezegt worden, dat je de gegevens moet opsturen. Heb je pre-pay, dan heb je pech. Eigenlijk in bijde gevallen, want je kunt wel opsturen, maar het helpt niets. Kost je wel een extra postzegel. Wat ik eigenlijk niet snap, is dat Ziggo ook internet heeft, en die mag je hiervoor niet gebruiken.
Is dit nu stom of stom.

voer geen oorlog, maar een eend.
 
ziggie
nog wel even vertellen dat het nu wel werkt met de juiste snelheid en telefonie he Wink
there is no place like 127.0.0.1
 
jabroe
Update

Sinds vanmorgen doet mijn telefoon het weer en is mijn internet snelheid ophoog gegaan van 5 naar 10 mb.
met dank aan een forum lid ik weet niet of ik zijn naam mag vermelden.

Dus heeft ziggo weer een tevreden klant erbij.
Voor mensen die nog steeds veel problemen hebben, hoop ik dat het ook snel opgelost wordt.

jabroe
Gewijzigd door jabroe op 10-03-2009 21:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Door fout van Ziggo geen telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie