obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
GROTE STORING IN HEERHUGOWAARD
Remco
Hoi,

Sinds de migratie van donderdag op vrijdagnacht anderhalve week terug, hebben diverse mensen in Heerhugowaard geen telefonie meer en/of geen internet.

Voor de meeste ziggo-gebruikers was resetten genoeg om weer internet en voor een aantal om ook telefonie terug te krijgen.

Ik ben al zeker 10 uur bezig geweest met de Ziggo helpdesk om ook weer internet te krijgen. De modem dient weer geactiveerd te worden, maar dit lukt niet met de gekregen verificatiecodes.
Monteur is langs geweest om het te plekke op te lossen. Dat ging ook niet, er zou een aanpassing in het netwerk (net gemigreerd) nodig zijn. Na 2 dagen nog eens bellen ... aanstaande woensdag mag dezelfde monteur het nog eens proberen ... wat een service he.

Naast op zoek gaan naar een andere provider, heeft iemand nog idee-en of dezelfde ervaringen ?

Remco
 
modundy
mijn dochter woont ook in heerhugowaard ze kreeg een brief met daarin dat ze een nieuw modum kreeg en die binnen twee dagen moest installeren dus vrijdag kwam het modum en gelijk maar aangesloten en geactiveerd internet deed het wel maar geen telefoon gebeld met ziggo u moet de modum resetten kreeg zei na bijna 20 minuten met haar mobile telefoon gehangen te hebben nu was dat al gedaan maar je krijgt steeds dat zelfde antwoord na twee uur nog eens gebeld nee ze moest maar wachten tot na het weekend want het werd doorgemaild naar iemand die wist wat er aan de hand was nu na 4 dagen en heel veel telefoontjes en een kapitaal aan belkosten nog steeds geen telefoon wie kan hier iets aan doen

groetjes yvonne
 
Remco
we zijn op een dag na 2 weken verder, maar nog steeds geen internet, mail etc. Ondertussen staat het ook al in de krant. Al behoorlijk geirriteerd ondertussen. Waarom testen ze dit niet eerst in een aantal wijken/ proefopstellingen ? Zoveel mensen die last hebben...

http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/article4469936.ece/Chaos_bij_Ziggo_door_problemen_conversie

Heeft iemand al een oplossing voor het probleem hierboven ?
Remco
 
soeza16
een groot drama. ben sinds maandagavond onbereikbaar. geen telefonie en internet. na heel veel bellen schijnt het aan de modem te liggen. deze kan niet overweg met het netwerk. een monteur kan pas a.s. dinsdag komen. zou betekenen dat ik 1,5 week niet bereikbaar ben! kan toch niet?
 
Zippo
Helaas zal de oplossing van Ziggo moeten komen. Wel kun je druk zetten door de kabel belangenvereniging COAX in te schakelen. Vul daartoe het formulier linksonder op deze site in.

Blijf echter wel ons hier op de hoogte houden om zo de omvang van het probleem en de eventuele oplossing hiervan in beeld te krijgen.

Nog meer mensen met problemen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
soeza16
heb vandaag een nieuwe modem kunnen ophalen. deze deed het in eerste ook niet. aan het einde van de middag begon ineens het lampje online te branden en kort daarna kon ik weer internetten en telefoneren. wel moest ik hiervoor wederom contact opnemen met de klantenservice omdat ik een verkeerde activactiecode en wachtwoord had gekregen.
 
modundy
hehe eindelijk weer telefoon na heel veel telefoon met mijn mobieltje mij benieuwen hoe lang het duurt tot de volgende storing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GROTE STORING IN HEERHUGOWAARD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie