obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding uitgaande server Poort 25 (SMTP)
Decibert

Quote

veel mensen gaan maar niet van provider wisselen omdat ze dan weer andere email adressen krijgen.

Ja heb je gelijk in, hoewel even rondmailen maar een kleine moeite is, zolang je't maar niet zakelijk gebruikt. Goede manier om mensen waar je toch geen contact mee onderhoudt uit je lijst te filteren Wink.
Serieuzer, het is bij sommige aanbieders mogelijk over te stappen op email-only abonnementen, voor een minimaal bedrag per maand (en soms zelfs gratis!).
Zie bijvoorbeeld

Quote

http://www.ziggo.nl/producten/overstapservice/internet/overstappen
.
Daargelaten dat ook ik een gmail fan ben, die mailserver is voor zakelijk gebruik, ik ben mijn eigen smtp en imap server ondertussen dus dat is ook niet meer zo moeilijk via de buren Wink.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding uitgaande server Poort 25 (SMTP)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie