obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Opnieuw Cogas!
Bordewolf
De snelheden van alles in 1 gaan binnenkort fors omhoog ivm Docsis3. Helaas wiij analoge klanten bij Cogas kunnen nog steeds geen alles in1 krijgen (EEN JAAR NA INVOERING ZIGGO!!!!!!!!!!!!!). Wij worden steeds verder benadeeld ten opzichte van de andere klanten maar betalen wel hetzelfde. Waar blijft onze korting of gaan Cogas en Ziggo dit nu eens met spoed oplossen!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Decibert

Quote

De snelheden van alles in 1 gaan binnenkort fors omhoog

De snelheden van losse abonnementen zullen ook verhoogd worden, dus daar zit het hem niet in.

ieuwe Snelheden per Q2 2009:

Alles-in-1-Basis 1,5 / 0,25 (Nu 1/0,15)
Alles-in-1-Plus 20 / 3 ( Nu 10/1,5
Alles-in-1-Extra 50 / 5 (Nu 20/3)

Internet Z1 3/0,5 (Nu 2/0,5)
Internet Z2 10/1,5 (Nu 5/1)
Internet Z3 25/4 (Nu 15/1,5)
Internet Z3i 40/3 (Nu 30/3)

Nieuwe Snelheden per Q1 2010:

Alles-in-1-Basis 2 / 0,25 (Nu 1/0,15)
Alles-in-1-Plus 30 / 4 ( Nu 10/1,5
Alles-in-1-Extra 80 / 10 (Nu 20/3)

Internet Z1 5/0,5 (Nu 2/0,5)
Internet Z2 15/2,5 (Nu 5/1)
Internet Z3 40/6 (Nu 15/1,5)
Internet Z3i ..... (Nu 30/3)


Natuurlijk ben je altijd beter af met Alles in 1 als je toch al alles via de kabel hebt, maar voor klachten daarover kan je je beter tot Coax richten, zie formulier links. Voor Ziggo heeft het alleen maar voordelen ook Alles in 1 pakketten daar te kunnen leveren, moeten de gemeente en Cogas natuurlijk wel meewerken. Er zijn in bepaalde regio's wel besprekingen gaande, maar meer dan dat weet ik ook niet.
Gewijzigd door Decibert op 17-04-2009 19:04
 
Bordewolf
Het verschil was in het begin van 4 naar 8 bij alles in in (verschil is 4)
Toen werd het 5 naar 10 bij alles in 1 (verschil 5)
straks 10 naar 20 !!! (verschil 10!!!!!)

De verschillen worden schrikbarend groter! We betalen hetzelfde maar krijgen ondermaats geleverd!
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Decibert

Quote

De verschillen worden schrikbarend groter!


De verhouding blijft hetzelfde, en je betaalt ook niet exact hetzelfde bedrag.
 
Bordewolf
Nee we betalen zelfs meer. Hoewel de verhouding hetzelfde is is de snelheid dramatisch lager, ik geef al aan dat het verschil in snelheid is weer hoger is geworden.

Het kan toch neit zo zijn dat dit onderscheid blijft bestaan tussen Cogas analoog klanten en Ziggo-klanten! Dit is pure volksverlakkerij! Dan wil ik korting bij Ziggo of Cogas! (Ik kijk niet eens analoog!!!!)
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Decibert

Quote

(Ik kijk niet eens analoog!!!!)


Waarom zou dat verschil maken? Je hebt toch het kabel abonnement nodig, en digitaal of analoog maakt geen verschil voor de prijs.

Begrijp me goed, ik begrijp absoluut dat het heel vervelend is dat je niet ook gebruik kunt maken van dezelfde abonnementen als de rest van de Ziggo klanten. Maar het is aan Cogas, Ziggo en de betreffende gemeentes om hierover overeenstemming te bereiken. En de beste manier om ze daartoe aan te sporen is het formulier hier links in te vullen.
 
Bordewolf
Sorry, maar dat is erg kortzichtig vind ik. Dit forum is neem ik aan opgericht om problemen te kunnen spuwen en volgens mij kijkt COAX mee. De wijze waarop alle Cogas-klanten nu al een jaar buiten schot worden gehouden van alles in 1 door een lakse houding van ZOWEL COGAS ALS ZIGGO!! is gewoon schandelig te noemen. De internetsnelheid is overigens slecht 1 van de vele voordelen van alles in 1
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Zippo

Quote

Bordewolf schreef:
Sorry, maar dat is erg kortzichtig vind ik. Dit forum is neem ik aan opgericht om problemen te kunnen spuwen en volgens mij kijkt COAX mee.


Dit forum is opgericht als ontmoetingsplaats voor andere Ziggo gebruikers. Ze kunnen ervaringen uitwisselen, elkaar helpen en problemen signaleren en het liefst ook nog oplossen. Alle hulp is daarbij welkom!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bordewolf
Ok, dan trek ik te fel van leer ben ik bang. Mijn excuus hiervoor.
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnieuw Cogas!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opnieuw registreren ziggo ? Ziggo nieuws : 9 19-04-2015
Problemen ontvangst via Ziggo na opnieuw zenders zoeken Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 22-02-2015
Netwerkcode Ziggo TV wijzigt, TV opnieuw instellen Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 6 31-12-2014
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 2 14-12-2014
Aandeelhouders Cogas met spoed bijeen over ophef nieuwe provider Caiway Ziggo nieuws : 1 21-10-2014
Advertentie