obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
usenet probleem
spa
ik heb sinds kort @home telefoon en internet 8000 hier voor had ik kpn internet=bellen niet goed niet leuk maar dat ter zijde nu download ik veel met grabit als newsreader nu heb ik alles goed aange sloten mijn headers op gehaald van al de groeplijsten die news.home.nl te bieden heeft maar grabit begint niet te downloaden of stopt halverwege de download en zegt article not found ik heb ook al hulp gevraagd op het grabit forum maar die vertellen ook niet veel en het is in het engels hier zeggen ze:

If you don't understand why some items are available from some servers and not from others, then you should read up on how usenet works. Every server is different. Just because you have usenet access through an ISP doesn't mean you can use any NZB file from any source and download anything you want. ik ben misschien onduidelijk maar als iemand me kan helpen en ik moet meer vertellen dan hoor ik het wel alvast bedanktSmile
 
Zippo
De retentie is volgens mij de oorzaak. Wat is retentie, dat is de tijd dat een file op een news server blijft staan.

Je selecteerd een aantal files en doordat die niet onmiddelijk gedownload zijn kan het gebeuren dat in de tussen tijd de files 'over datum' zijn en eraf geknikkerd worden.

Je kunt proberen meerdere news servers in te stellen zodat je de ontbrekende bestanden kan downloaden van servers die een langere retentie tijd hebben.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
spa
ik ga eerst news.tilbu1.nb.home.nl proberen en anders word het eweka daar had ik gister ook al effe geken ziet er goed uit en jullie hartelijk bedankt voor de hulp Wink
 
Brickman
17 oktober komt de nieuwe usenet van @home beschikbaar. Deze zou een retentie van 30 dagen hebben.

Als lid van @home klantenpanel kunnen je tot deze tijd gebruik maken van de test server.
 
Brickman
Nog weinig te merken van het nieuwe usenet platform.

Retentie is niet echt je van het.
 
pcwolf
Nieuwe newsserver:

newnews.home.nl

hij doet het niet bij mij

ShockShockAngry
 
pcwolf
ja ik hep gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld

Hij geev bij mij een foutmelding ik zou hier de foutmelding neer zetten


482 authentication rejectedAngryAngryShock
 
pcwolf
ik hep Internet Soms en ik voer het wachtwoord en gebruikersnaam in

maar heef het un ook te maken met het test actie ik heb niet mee gedaan

want ik heb een uitnodiging niet gekregen van home
 
pcwolf
ik weet het niet meerAngryAngryAngryAngryAngryAngryShockShockShock
 
pcwolf

{{ Kun je wel contact maken of de groepenlijst ophalen via Outlook Express?}}


ja ik kan wel groepenlijst ophalen met outlook Express
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'usenet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk : 1 13-10-2016
Alternatief Sunny usenet Nieuwsgroepen : 23 08-12-2015
Probleem met coax aarden? Algemeen : 4 09-08-2015
Advertentie