obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ik word gek van Ziggo!!!
Suzanne
Ik wilde alleen mijn gironummer veranderen
Ik heb al gmeld dat ik 1 april ongwenst werd afgesloten van Ziggo. Nadat ik de nodige telefoontjes heb gepleegd kreeg ik iemand aan de lijn die mij aansloot op Internet, voor de rest heb ik vanaf 1 april geen digitale t.v. en had tot vorige week geen telefoon. Wel moet je met o900 1884 BELLEN. Mijn kosten zijn inmiddels opgelopen tot zo'n 80 euro. Dit heeft wel veel overleg gekost over en weer. Wel een afspraak, geen afspraak, het verkeerde modem: zonder telefoonaansluiting. Enfin ik heb nu telefoon.
Dan de tv!!
Eerst kreeg ik ongevraagd een nieuwe decoder Geen digitaal beeld, nadat ik zowat iedere medewerker van ZIggo aan de lijn heb gehad, kreeg ik eindelijk een dame (jammer genoeg weet ik de naam niet meer) de eerste die luisterde en zowaar mij goed hielp. Zij is het ook geweest die er voor zorgde dat ik een goed modem kreeg en een instalatiemonteur.
Gisteren kreeg ik het beloofde modem en...... geen digitaal beeld. Nee, het ligt niet aan de televisie. Enfin, vandaag na 5 telefoontjes eindelijk iemand an de lijn die zo aardig wa om, als ik maandag nog altijd geen beeld heb iemand langs stuurt.
WAT SCHETST MIJN VERBAZING.... EEN REKENING VANAF MIJN OUDE!!!!!!!girorekening... over april en mei.

Zou je hier niet gek van worden. Ik ben vandaag 2 keer in huilen uitgebarsten. Ik ben het zo zat. En dan moet ik vanaf april een abonnement betalen???? Oh, ja of ik ook de rekening van 9,50 wil betalen voor het verzenden van een decoder WAAR IK NIET OM GEVRAAGD HEB.

wIE KAN MIJ HELPEN DT DIT OPGELOST WORD????Shock
 
MaXMhZ
Houd vol Suzanne!

Vul hier links in het licht-blauwe gedeelte naast het forum het formuliertje van COAX in. Dit kun je vanaf hier versturen door op de "Verzenden" knop te klikken.

COAX probeert dan je problemen op te lossen met Ziggo.
COAX is een kabelinternet belangen vereniging.

COAX heeft al veel mensen geholpen.


Sterkte gewenst, en ik hoop dat de problemen snel zijn opgelost.

Ziggo is nu eenmaal een beetje dement moet je maar denken. Het duurt soms lang voor hij iets door heeft.
 
jean
Zo zitten wij al 3 jaar op ons oude adres.
Internet en telefonie en digitaal tv.
3 jaar geleden verhuisd en alleen de tv staat op het goede adres.
Internet en telefonie werken digitaal tv ben ik al weken achter aan omdat ook weer werkende te krijgen.
Je word er inderdaad moedeloos van.

Woensdag 13 mei zou het voor elkaar zijn, maar ben inmiddels al heel wat geld aan telefoontjes kwijt na die 0900
We hopen dat het goed komt.

Het is voor ziggo denk ik heel moeilijk om bepaalde dingen goed tedoen zoals een giro nummer of een adres wijziging door te voeren.

veel s6 suzanne
 
Suzanne
Hallo

Ik heb van een van de 50 medewerkers van ZIGGO die ik aan de lijn heb gehad, dat je de telefoonkosten kunt declareren.
Zij weten precies hoe lang dat er gebeld wordt en ik heb in de periode dat mijn telefoon niet aangesloten was (5 weken) alles mobiel moeten doen,
Dus.... wat let je,

ook veel suc6, JeanSmile
 
MaXMhZ

Quote

Suzanne schreef:
Hallo

Ik heb van een van de 50 medewerkers van ZIGGO die ik aan de lijn heb gehad, dat je de telefoonkosten kunt declareren.
Zij weten precies hoe lang dat er gebeld wordt en ik heb in de periode dat mijn telefoon niet aangesloten was (5 weken) alles mobiel moeten doen,
Dus.... wat let je,

ook veel suc6, JeanSmile


Dat klopt. Ziggo vraagt dan waarschijnlijk wel om een copy van de rekening.

Beetje moeilijk als je pre-paid belt.

Ik zou dit ook aangeven in het COAX formuliertje hier links onder naast het forum als je dit gebruikt. (echt een aanrader om problemen op te lossen).
 
Decibert

Quote

Zij weten precies hoe lang dat er gebeld wordt en ik heb in de periode dat mijn telefoon niet aangesloten was (5 weken) alles mobiel moeten doen,


Hebben zij weinig boodschap aan, het initiatief moet uiteraard van jouw kant komen. Betekent dus schriftelijk restitutie vragen, met een kopie van een gespecificeerde telefoonrekening. En je komt er alleen voor in aanmerking als je meer dan €10,- aan kosten hebt gemaakt.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Rakion-Master
Ik word er ook helemaal geèèèèèèk van, Ik kan niet eens even rustig Rakion Spelen, Of dan komt die *** ziggo weer met een vraag of ik wat vertrouw, en dat heeft in in 9 van de 10 keer niet eens met het spel zelf te maken, En daardoor loopt me computer zovaak vast. Dat ik ziggo begin te haten !!!!

Weet je wat ik van Ziggo vind ditSad
 
MaXMhZ

Quote

Rakion-Master schreef:
Ik word er ook helemaal geèèèèèèk van, Ik kan niet eens even rustig Rakion Spelen, Of dan komt die *** ziggo weer met een vraag of ik wat vertrouw, en dat heeft in in 9 van de 10 keer niet eens met het spel zelf te maken, En daardoor loopt me computer zovaak vast. Dat ik ziggo begin te haten !!!!

Weet je wat ik van Ziggo vind ditSad


Dat klink meer naar een UAC (User Account Control) probleem met Vista dan dat Ziggo er iets aan zou kunnen doen.

Probeer eens User Account Control uitschakelen

Dat zou die vragen direct moeten laten verdwijnen als ik gelijk heb.

Suc6!
 
erwinvos

Quote

Rakion-Master schreef:
Ik word er ook helemaal geèèèèèèk van, Ik kan niet eens even rustig Rakion Spelen, Of dan komt die *** ziggo weer met een vraag of ik wat vertrouw, en dat heeft in in 9 van de 10 keer niet eens met het spel zelf te maken, En daardoor loopt me computer zovaak vast. Dat ik ziggo begin te haten !!!!

Weet je wat ik van Ziggo vind ditSad


Als Ziggo komt met vragen over of iets vertrouwd mag worden of niet, lijkt het me meer richting de beveiliging te gaan. Dus firewalls etc (of bijv het vista probleem wat MaXMhZ aangeeft
. Heb je via Ziggo een beveiliginspakket aangeschaft? Wat heb je voor firewall(s) op je pc draaien
- Wat is het antwoordt wat je geeft op de vraag of het vertrouwd moet worden of niet
- Staat er echt Ziggo die een vraag stelt of staat er iets anders (McAfee, Norton, AVG etc)
543451902
 
MaXMhZ
Firewalls en andere beveiligings pakketten kunnen inderdaad ook een oorzaak zijn.

De meeste firewalls zijn in te stellen op "Learning mode". Er wordt dan 1 maal gevraagd of de verbinding wel of niet te vertrouwen is. Na aangegeven te hebben "Vertrouw" en "Leer" zal dezelfde verbinding daarna doorgelaten worden zonder melding.

Ziggo zelf heeft geen toegang tot computers van gebruikers, en zal nooit meldingen/waarschuwingen op de computers van gebruikers weergeven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik word gek van Ziggo!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie