obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing internet.
Henk
Bij mij valt het internet regelmatig weg. Meer hier last van?
 
zus
Zeker weten dat er meer mensen last van hebben,
bij ons in de straat iedereen die bij ziggo zit (schagen)
zeker twee dagen in de week geen telefoon en de andere dagen heel veel storing met de telefoon

Het internet is op dit moment ook super traag en de email doet het helemaal niet
Dit probleem hebben we al vanaf 17 april en we bellen elke woensdag (mobiel) om weer te vragen wat ze er aan gaan doen
Telkens weer moeten we ons probleem helemaal op nieuw uit leggen
Een monteur is ook al geweest maar die zei het zit in de centrale ik kan niks doen

Alle smoesjes hebben we al gehad van ze ,maar ik begrijp ze gaan er echt helemaal niets aan doen
Er zit maar één ding op weggaan bij Ziggo

Gr zus
 
Zippo
Mobiliseer heel Schagen en laat ze hier reageren! Dan ziet Ziggo hoe groot het probleem is!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
tan345
Wij hebben hier in Vleuten ook last van storingen op het internet. Vanochtend om 0800 hadden we helemaal geen internet om een of 1600 was het verholpen en om uur of 1800 kwam het weer terug.

Nu heb ik eindelijk internet, maar het is wel vreselijk langzaam. Erg raar!
 
Henk
Het is weer even goed gegaan en nu heb ik weer een storing. Sad

Meer mensen hier last van?
 
Mazzie1978
Hier ook Vleuten, had er inderdaad ook de 12e last van ..daarna erg traag de 14/15 weer redelijk tot maandag de 18e om 22:00 ...helemaal geen internet meer tot vanochtend in ieder geval, heb het tot nu toe niet meer kunnen controleren, maar verwacht niet veel beters
 
maxJ
Hier in Groningen heb ik er ook last van, ik denk ook nu zo'n 2 week. Bij mijn modem branden alleen de bovenste 2 lichtjes als ik geen internet heb. Dus ik neem aan dat het niet aan ziggo zelf/de modem ligt. en dus niet aan de instellingen van mij
 
Henk
Opnieuw storing gehad. Meer mensen last van gehad?
 
Henk
Alwééér storing

Even leek het goed te gaan maar nu alweer storing! Sad
 
harryd
hallo
gisteren monteur gesproken (was bezig in de straat)
en het aantal storingen neemt toe ivm aankomende snelheidverhoging begin juli
er moet het 1 en ander omgezet worden in kasje,s
prettig weekendddddddd
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie