obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Instellen newsserver
cammikaze
Hallo,
Sinds kort ben ik weer overgestapt van T2 naar ziggo, maar nu ben ik op zoek naar de juiste gegevens om newsleecher in te stellen moet het met WW of niet ? en welke server precies ?.
Ik heb news.ziggo.nl en news.home.nl geprobeerd, maar ik behaal met beide maar een snelheid van max 30Kb met alles in 1 plus. Dit lijkt mij erg laag, of ziggo moet de newsservers wel ontzettend knijpen, want 1 jaar terug had ik nog @home basis en daar haalde ik makkelijk 4MB mee met newsleecher.
Ik heb al op het forum gezocht maar kon nergens vinden wat ik moest hebben
Gewijzigd door cammikaze op 25-05-2009 16:03
 
erwinvos
ik gebruik zelf newsbin pro. Ziggo knijpt de snelheid niet. Ik heb ingevuld:
- news.ziggo.nl en daarnaast moet je je accountgegevens invullen
Daarna zorgen dat je een post binnenhaald van vandaag of gisteren
Het kan natuurlijk ook zijn dat er nog verkeerde instellingen in je newsleecher. Je zou bijv. al je huidige news servers er uit kunnen halen en de ziggo newsserver opnieuw toevoegen. Want weet je nu bijv zeker of je met ziggo/home download?

Of probeer eens een test versie van een ander software programma. Dan weet je het gelijk
543451902
 
cammikaze
THnx voor de vlugge reply.
100% zeker dat ik met ziggo download ;-)
heb nog eens alles nagekeken, en alles stond goed, heb ziggo server verwijderd en nogmaals opnieuw alles ingesteld, nu draait het als een trein en haal ik met gemiddel 9Mb binnen. Ik vermoed dat newsleecher ergens een communicatie foutje heeft gehad, want ik heb alles hetzelfde staan als voorheen maar met het verschil dat het nu wel werkt Cool
 
TCP_IP
Je moet newsleecher volgens mij een keer opnieuw opstarten voordat je instellingen van kracht worden Wink
 
erwinvos
En weer verlaat een tevreden klant het pand.

Zo Tcp, wij hebben hem weer verdiend vandaag Pfft
543451902
 
TCP_IP
Was ook een beetje toeval Pfft Had onlangs m'n PC weer eens opnieuw geinstalleerd en had zelfde met Newsleecher, alleen bij mij kreeg ik de melding dat ik het programma eerst moest herstarten. (versie 3.9 final).

Tevreden klant hehe, als ik er nou eens geld voor kreeg Pfft
 
erwinvos
€10 per tevreden klant? Lopen we binnen op den duur. LOL

Maar volgens mij kan op dit topic wel een slotje. Denk je niet?
543451902
 
TCP_IP
Dit probleem is behandeld en er is aangegeven dat het opgelost is, daarom is dit topic gesloten.

Indien de topicstarter of iemand anders dit topic wilt heropenen stuur dan een PB naar een van de moderators/beheerders.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo AP als gastaccount instellen WiFi, draadloos netwerk : 1 07-07-2016
instellen incredimail Algemene computer en software vragen. : 8 24-01-2016
instellen emailprogramma INCREDIMAIL Algemene computer en software vragen. : 37 23-01-2016
Engenius instellen op ziggomodem WiFi, draadloos netwerk : 9 23-12-2015
submask 255.255.0.0 instellen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 12 21-08-2015
Advertentie