obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Zijn er meldingen van werkzaamheden op de website van Ziggo? Zo ja wat wordt er gemeld. Ervaart u een probleem hiermee?
 Onderwerp afdrukken
Ziggo geeft klanten nieuw IP adres !
Gigabyte
Geen internet meer en staat je modem nog normaal (de normale lampjes branden), haal dan even de stroom van modem en router.

Start nu eerst je modem laat deze online komen (Wacht dus even totdat de lampjes gestopt zijn met knipperen met uitzondering van het LINK lampje) , daar na kun je de router starten.

Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 03-06-2009 21:41
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
DutchWilly
Hi
Dit zal je wel kunnen lezen ,als je geen internet meer hebt??
Maar in iedergeval heb ik het gelukkig van te voren gelezen en als het dan zover komt, weet ik wat ik moet doen
Bedankt alvast....

Willy
 
Gigabyte
Ha,ha,ha, ja daar heb je gelijk in Grin
Ik hoop dat veel mensen dit lezen voordat ze nie meer gamen nie, en internetten nie. Grin
Gewijzigd door Gigabyte op 06-06-2009 17:21
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Shems
Zelfde modem hier. Schijnt in écht in bulk van motorola te zijn afgenomen.

Weet er iemand wat 'Ziggo' heeft veranderd aan hun netwerk ?

Een mail met de melding van een update en wanneer, ik begin echt een hekel te krijgen aan spam, dat is niet voldoende. Altans niet voor mij. Ben wat wijzer geworden door de restart te volgen. Dat was erg interessant. Ziggo noemt het erg positief een 'update' maar dat betwijfel ik. Dat 'Ziggo' achterloopt is een betere beschrijving.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo geeft klanten nieuw IP adres !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie