obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging per 1 juli 2009
Zippo

Goed nieuws: binnenkort nog sneller internetten voor dezelfde prijs



Vanaf 1 juli kan je nog meer genieten van je internetverbinding, want dan verhogen wij de internetsnelheden. Welke snelheden voor jou als internetabonnee of Alles-in-1 abonnee gelden, lees je in het onderstaand overzicht.













De nieuwe snelheden bij een los internetabonnement

AbonnementHuidige download/ upload snelhedenDownload/ upload snelheden vanaf 1 juli 2009Bedrag per maand
Internet Z1 2.0/ 0.5 Mb/s 3.0/ 0.5 Mb/s € 19,95
Internet Z2 5.0/ 1.0 Mb/s 10.0/ 1.5 Mb/s € 29,95
Internet Z3 15.0/ 1.5 Mb/s 25.0/ 4.0 Mb/s € 47,95








De nieuwe snelheden bij een Alles-in-1 pakket

AbonnementHuidige download/ upload snelhedenDownload/ upload snelheden vanaf 1 juli 2009Bedrag per maand
Alles-in-1 Basis 1.0/ 0.150 Mb/s 1.5/ 0.250 Mb/s € 39,95
Alles-in-1 Plus 10.0/ 1.50 Mb/s 20.0/ 3.0 Mb/s € 49,95
Alles-in-1 Extra 20.0/ 3.0 Mb/s 50.0/ 5.0 Mb/s € 64,95





Automatisch



Om je nieuwe snelheid te krijgen, hoef je niets te doen. Wij zorgen er op afstand voor dat je modem in juli automatisch opnieuw wordt opgestart.

Wat hetzelfde blijft, is de prijs van je abonnement. Je kunt dus naast internetten en mailen nog sneller je foto’s en filmpjes online zetten voor dezelfde prijs.

Veel en vooral sneller internetplezier!



Tip: bij draadloos internet even de router herstarten



Heb je draadloos internet via een op je modem aangesloten router, dan krijg je de nieuwe snelheid pas nadat je de router opnieuw hebt opgestart. Haal daarvoor korte tijd de stroom eraf. Na de herstart van de router kun je je computer opnieuw opstarten.



Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
erwinvos
De countdown has started!

nog 26 nachtjes slapen en dan 20/3

En ik heb gelezen dat er 2010 nog weer een verhoging komt
543451902
 
Decibert
Hoho, er staat vanaf 1 juli. De snelheidsverhogingen worden in etappes doorgevoerd (dit is ook niet te doen op een andere manier).

En inderdaad zal er nog een snelheidsverhoging gaan komen, ergens in 2010, maar laten we eerst maar eens afwachten hoe dit gaat verlopen.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
erwinvos
Ach, wat maakt het uit. 10Mbit is ook mooi nu.

Stabiliteit is belangrijker vind ik, dus of het nu 1 of 10 of 20 juli wordt, ik merk het wel Grin
543451902
 
Zippo
Ziggo heeft de boodschap een beetje aangepast omdat niet alle snelheden tegelijk omhoog gaan. Dit in tegenstelling tot een eerdere publicatie waarvan in de eerste post een kopie.

Zie de nieuwe boodschap, ziggo snelheidsverhoging 2009
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bordewolf

Quote

Zippo schreef:
Ziggo heeft de boodschap een beetje aangepast omdat niet alle snelheden tegelijk omhoog gaan. Dit in tegenstelling tot een eerdere publicatie waarvan in de eerste post een kopie.

Zie de nieuwe boodschap, ziggo snelheidsverhoging 2009


We zijn dus blij gemaakt met een dood vogeltje, dit was vorig jaar ook al met Eredivisielive. Tot 1 dag voor je kon bestellen was dit voor € 9,95 per maand, op deze dag werd echter de site gewijzigd en werd het de ronduit shandalige € 14,95 per maand.
Gewijzigd door Bordewolf op 05-07-2009 12:04
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
kbijl
Hoi,

ja maar daar hebben we oa dit forum toch voor, we zijn met velen en misschien kan dit forum ervoor zorgen dat dit (zoveelste) dode vogeltje weer levend word ?

Wink
 
harryd
hallo
heb afgelopen weekend email gestuurd naar ziggo met de vraag; wanneer krijg ik de snelheidverhoging ,aangezien ik alles in 1 extra heb..
dit kreeg ik terug
Geachte heer xxxxxx,

Naar aanleiding van uw bericht informeren wij u als volgt.



Per 1 juli 2009 is de internetsnelheid van Alles-in-1 Extra verhoogd. Voor Alles-in-1 Extra geldt echter dat de nieuwe snelheid alleen geleverd wordt via het EuroDocsis3.0-modem. Het is technisch niet mogelijk om 50Mbit te leveren via een ED2.0-modem. Daarom gaan wij vanaf week 28 tot eind augustus alle Alles-in-1 Extra-klanten (in willekeurige volgorde) een nieuw EuroDocsis3.0-modem toesturen. Na aansluiting en activatie van het nieuwe modem kan u genieten van de hogere snelheid. Omdat het uimruilproces veel tijd kost en er nog niet voldoende nieuwe modems zijn, kunnen wij helaas nog niet iedereen tegelijk van de nieuwe snelheid laten genieten. Onze excuses hiervoor.
Gewijzigd door harryd op 06-07-2009 19:18
 
Sioux
Hoi Alle , dit is mijn test , ik heb alles in 1 extra, heb geen mailtje ontvangen (nog niet ) maar de snelheid is wel ok volgens mijn of niet ? oops verkeerd geplaatst, admin deze kan weg ik zal hem even op het juiste topic zetten..

511489245
Gewijzigd door Sioux op 06-07-2009 22:59
 
jackson
Hoe weet ik dat ik een EuroDocsis3.0-modem heb?

ik zit nog steeds op de oude snelheid ondanks resetten modem (arris)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging per 1 juli 2009', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Ziggo nieuws : 3 08-05-2016
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Advertentie