obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
arris modem
crimson
Ik heb sinds een paar dagen het nieuwe modem aangesloten. Online registreren lukte niet. Ik heb Ziggo gebeld en binnen 10 minuten was alles geregeld. Tot op heden werkt het perfect. Ik heb helemaal geen klagen over Ziggo.
 
Nietes

Quote

Pareltje schreef:
Ik snap er nu niks van. Heb ook sinds donderdag mijn nieuwe modem gekregen.... nou sinds valt mijn internet verbinding om de half uur uit. na hele dag met technische call center in het weer en zowat alle medewerkers gesproken te hebben en uitdraaien van mijn modem dat volgens ziggo toch 100% mocht ik vandaag horen dat het aan de spliter ligt?????

Dus kan iemand mij vertelllen als zo'n snot neus het zo goed weet waarom het niet standaard geleverd wordt bij de nieuwe modem? en zouden dan niet iedereen hetzelfde probleem moeten hebben?

Want ik ben echt ten einde raad, moet nu 5 werkdagen wachten op een spliter die misschien niet eens de probleem is? maar niemand die gewoon misschien de instelling op mijn pc wil na lopen of mij kan vertellen waarom na ipconfig mijn IP toch anders is dan de gateway?


Splitter zal het probleem ook niet zijn. Je moet een hele nieuwe wand contactdoos hebben. Daar zit de splitter al in. Hier in de omgeving krijg ( bijna ) iedereen dat ding bij een melding van storing of bij een nieuw abonnement
Stja Annoying
 
super-ontevreden
Van de beloofde snelheid komt al 5 dagen niets terecht, oude modem kan niet meer terug, kan niet worden geactiveerd en we zitten nu al een dag of 5 zonder verbinding ligt ergens aan de servers bij Ziggo, ik wordt ook niet terug gebeld omdat het enkele DUIZENDEN mensen met de zelfde klacht betreft, score is nu 5 UUR mobiel bellen de afgelopen dagen resetten, stekkers er uit enz... en steeds krijg ik het zelfde antwoord, NEE MENEER DAT GAAT NIET LUKKEN Er is al een "taak" voor u aan gemaakt maar wanneer we het op gaan lossen kan ik niet zeggen. Stel SUKKELS ik werk hier vanuit huis met 2 (soms 3) man ja uhhhh sorry maar ik kan niets voor u betekenen .....
Blijkbaar is het omzetten van de 20>50Mb één grote flop aan het worden, lijkt me tijd om de écht media eens in te lichten.!

Vanavond ben IK voor de verandering even gebeld door de helpdesk! ehhh jaahh ehhh. er kan een monteur komen om uw modem om te ruilen OP DE 25e van deze maand !!
De volgende smoesjes kwamen allemaal uit de mouw:
1 Er is een fimware update voor uw modem en deze komt van de week automatisch en dan doe het (als 'm aan laat staan)
2 Uw Mac adres is ons onbekend in het systeem, het adres wat op UW sticker staat komt niet voor in onze database?
3 De technische dienst had e.a. al moeten oppikken voor de 17e maar het is erg druk en ze lopen wat achter
4 Ja meneer ik weet wel dat het ergens aan ligt maar dat kan ik hier vandaan ook niet zien, wilt u de stekker er nog eens uithalen en op het zwarte RESET knopje drukken (10 seconden lang)
5 Er zijn ZOOVEEEL mensen terug van vakantie die proberen hun nieuwe modem te activeren, er staat in de brief een uurtje maar met al die mensen die terug komen kan het wel véél langer duren
6 Ik zie alleen Uw oude modem bij ons geregistreerd staan? kunt u die even aansluiten.......
7 Er zijn bij de technisch afdeling (waarvoor een taak is aangemaakt) best veel zieke met die mexicaanse griep, ze werken maar op halve kracht en lopen heel erg achter..
8 Waarschijnlijk is het binnen 48 uur opgelost "we weten inmiddels waar de "storig" zit"
<.............................Zucht.........................>
Gewijzigd door super-ontevreden op 18-08-2009 22:26
 
super-ontevreden
Jaahh leuk vandaag maar weer even gebeld hoe het er voor staat met de nieuwe ARRIS (lees ergernis) modems, al een dag of 12 helemaal niets en niet aan de gang te krijgen, er zijn inmiddels meerdere taken aangemaakt en het probleem schijnt zich voor te doen bij ENIGE DUIZENDEN gebruikers (van de naar zeggen 3,6 miljoen) het betreft voornamlijk de mensen die hun modem de laatste 3 weken hebben ontvangen, GEEN van die modems krijgen ze aan de praat en het probleem lijkt zich te verergeren in ieder geval was de letterlekijke tekst dat ze e.a. niet onder controle krijgen!?

Inmiddels heb ik een lijntje naar het netwerk van de buurman gelegd (toch met een 20Mb van TELE2 en ruime 22,8 op de teller) ik ben bang dat ik de internet maar laat vervallen en lekker aanchuif bij de buurman, die is 's avonds alleen aan het surfen terwijl wij 'm (zakelijk) voornamelijk overdag gebruiken. Ik had al mijn bedenkinegn bij het "gratis" upgraden

De volgende stap is de digitale tv (ziggo)de deur uit en een eigen schoten in de tuin (trouwens in september in de aanbieding bij Makro met gratis monteur en 3 maanden gratis !

Succes met de bende !AngryPfft
 
super-ontevreden
Jaahh leuk vandaag maar weer even gebeld hoe het er voor staat met de nieuwe ARRIS (lees ergernis) modems, al een dag of 12 helemaal niets en niet aan de gang te krijgen, er zijn inmiddels meerdere taken aangemaakt en het probleem schijnt zich voor te doen bij ENIGE DUIZENDEN gebruikers (van de naar zeggen 3,6 miljoen) het betreft voornamlijk de mensen die hun modem de laatste 3 weken hebben ontvangen, GEEN van die modems krijgen ze aan de praat en het probleem lijkt zich te verergeren in ieder geval was de letterlekijke tekst dat ze e.a. niet onder controle krijgen!?

Inmiddels heb ik een lijntje naar het netwerk van de buurman gelegd (toch met een 20Mb van TELE2 en ruime 22,8 op de teller) ik ben bang dat ik de internet maar laat vervallen en lekker aanchuif bij de buurman, die is 's avonds alleen aan het surfen terwijl wij 'm (zakelijk) voornamelijk overdag gebruiken. Ik had al mijn bedenkinegn bij het "gratis" upgraden

De volgende stap is de digitale tv (ziggo)de deur uit en een eigen schoten in de tuin (trouwens in september in de aanbieding bij Makro met gratis monteur en 3 maanden gratis !

Succes met de bende !
 
msamsom
ook ik kreeg een arris modem. was niet aan de praat te krijgen, overigens niets dan lof over de helpdesk, zeer geduldig, belde mij terug op mijn mobiele telefoon tijdens installatie. Daarna afspraak gemaakt op hun suggestie voor montetur die vanochtend langskwam. Ander modem (ubee) werkte wel goed. Monteur gaf aan dat er meer vage problemen waren met Arris.
Resultaat is uitstekend 47 Mb/s down, 4.7 Mb/s up. Al met al toch behoorlijk tevreden met de service van Ziggo.

Marc
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'arris modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie