obey-robots.txt
21 Februari 2018, 12:05
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

problemen router met nieuwe modem

wallie
hallo allemaal vandaag mijn nieuwe modem binnen dus dacht lekker aansluiten en supersnel internet ja dat was ook zo met een directe verbinding tussen modem en pc dus dacht zo nu me router aan de beurt heb alles aan gesloten zoals het op het oude modem ook zit maar krijg nu plotseling geen verbinding meer via draadloos en ook niet via vast het betreft hier een linksys wrt54gl gaat deze wel samen met het nieuwe modem of kan ik beter een andere router kopen ?


groetjes wallie
 
Zippo
Zet eerst alles uit en zet vervolgens je modem, router en pc aan in deze volgorde en per apparaat steeds een minuutje wachten.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
jw
wallie schreef:
hallo allemaal vandaag mijn nieuwe modem binnen dus dacht lekker aansluiten en supersnel internet ja dat was ook zo met een directe verbinding tussen modem en pc dus dacht zo nu me router aan de beurt heb alles aan gesloten zoals het op het oude modem ook zit maar krijg nu plotseling geen verbinding meer via draadloos en ook niet via vast het betreft hier een linksys wrt54gl gaat deze wel samen met het nieuwe modem of kan ik beter een andere router kopen ?


groetjes wallie



Je hebt geen nieuw modem nodig, de wrt54gl werkt met de, naar neem ik aan, nieuwe Arris router.
Tenminste met de laatste dd-wrt firmware
Ik weet alleen niet zeker of de wrt54gl, ook bedraad, de 50mbit snelheid aankan.

http://v8j.sl.pt


Ben voorzichtig met het installeren van andere firmware, begin er alleen aan als je weet hoe je dit goed doet.
Gewijzigd door jw op 18-08-2009 13:15
 
wallie
ok heren bedankt dat van je modem uitzetten in de volgorde zoals beschreven werk dus maar krijg idd geen 50Mb krijg bij speedtest 36Mb is hier nog wat aan te doen?
Gewijzigd door wallie op 18-08-2009 17:09
 
dvdcassie
Hoi,

Ik heb een nwe router de linksys wrt160N. samen met het nwe touchstone modem van Ziggo (50mb)

Ik heb zonder deze router gewoon de snelheden die ik heb getest ook al zijn ze heel verschillend per test.

Met deze router haal ik zeer slechte snelheden. Ik heb een poort opengezet om via torrentsites te kunnen down/uploaden.
Verder ben ik A-technisch inzake bepaalde kreten die in de router staan.
Ik heb ook een firmware upgrade gedaan maar weet niet wat ik met het binfile aanmoet.

Moet ik bepaalde dingen in het router uitzetten? misschien een firewall?

Iemand die mij verder kan helpen inzake de instelling van deze router?

vast bedankt

gr
Gewijzigd door dvdcassie op 27-08-2009 23:54
 
Superknor
Volgens mij zit Ziggo met een ondercapiciteit.
Zo krijg ik uiteindelijk wel verbinding, maar valt die om de haverklap uit (de telefoon ook).
Resetten werkt dan meestal wel.

Maar Google is bijvoorbeeld slecht of niet bereikbaar, terwijl andere sites wel bereikbaar zijn.
Ik neem aan dat dit komt omdat die site het meeste wordt geraadpleegd en Ziggo die verzoeken niet meer kan verwerken.

Heb een paar keer gebeld:
• De eerste keer beweerden ze een systeemstoring te hebben, waardoor ze niets konden uitrichten op hun computers, dus niet konden helpen.
• De tweede keer, vroegen ze me even aan de lijn te blijven, ze gingen het uitzoeken. Na 20 minuten (en dus € 2,– verder) werd de verbinding domweg verbroken.
• De derde keer kreeg ik een automatische melding dat er een storing in de hele regio was.

Blijkbaar is dat laatste voortdurend het geval. Maar niet getreurd, mijn 10-jarige ervaring leert, dat de problemen uiteindelijk wel worden opgelost en - meestal zelfs binnen een jaar en zelfs nog voordat je een nieuw 'sneller' modem krijgt - waardoor de problemen zich weer herhalen.... Sad
Gewijzigd door Superknor op 27-08-2009 23:56
 
dvdcassie
Hoi,

Sinds ik dat "snellere"/nieuwe modem heb gehad zijn de problemen gekomen.

De router heb ik helemaal doorlopen en portforwarding gedaan.

Ik laat er een monteur bijkomen

ben het zat

gr
 
wallie
ik heb nergens problemen meer mee alleen dat het maar 36 mb isSad
 
Puma
dvdcassie schreef:
Hoi,

Sinds ik dat "snellere"/nieuwe modem heb gehad zijn de problemen gekomen.

De router heb ik helemaal doorlopen en portforwarding gedaan.

Ik laat er een monteur bijkomen

ben het zat

gr


Portforwarding? Voor wat?

Je modem is de bron, niet de ontvanger.
 
Superknor
Inmiddels werkt het modem tot tevredenheid, zonder dat ik aan mijn instellingen heb hoeven prutsen.
Waarschijnlijk dus kinderziektes en opstartproblemen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen router met nieuwe modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk 3 01-02-2018 05:25
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo 12 16-12-2017 12:23
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 23 30-08-2017 23:16
Problemen POP accounts Storing 6 28-08-2017 19:11
Modem Klacht over Ziggo 3 05-08-2017 09:43
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:28:44
| Zippo04:51:15
| Gilex04:52:49
| MisterSenseo07:24:17
| Black Tiger09:59:55
| Bitfreak16:26:11
| Ziggo Webcare16:38:57
| Desmark 1 dag
| Lub 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing