obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Server niet gevonden / Webpagina niet gevonden
MaXMhZ
Dan heb je wel toegang tot de server dus. Het enigste verschil dat ik zie is dan de inhoud. Wordt er door derden reclame op geplaatst? Heb je zelf privacy/anti-adware software draaien? Kijk eerst naar dat soort dingen. upload desnoods een test tpagina naar de site en kijk of die wel goed doorkomt.

Als je soms wel, soms geen verbinding hebt lijkt het mij bijna uitgesloten dat het aan de provider ligt. Hoe zou dat moeten werken?
Gewijzigd door MaXMhZ op 04-09-2009 19:28
 
Hotwizard00
Ik heb geen ads of dergelijke op mijn site staan. Ofja, het is een PTC site, dus er staan wel ads, maar ze werken anders.

Het enige wat ik kan bedenken is dat er DNS problemen zijn, aangezien andere domeinnamen die naar dezelfde nameservers gaan wel gewoon werken... Waar ik nu trouwens ook aan denk is dat het misschien een Firefox bug is of iets dergelijks? Ik zal eens wat met IE gaan browsen ipv met FF, misschien ligt het daaraan...
 
MaXMhZ
Het zou heel goed iets met het type browser en de geinstalleerde plugins te maken kunnen hebben. Ik had zelf geen problemen met wickedbux, maar gezien de inhoud kan ik mij wel voorstellen dat sommige anti-reclame/privacy software erop reageert. Een van mijn firewalls blokte de site wel (te veel contacten binnen korte tijd) - dit is bij mij ingesteld op 5 open connections/seconde. Misschien dat die informatie helpt. Ik gebruik zelf FF 3.5.2 met adblockplus. Ook Peerguardian2, SUPERAdblocker, en nog een paar firewalls/AV software.
pctalk probeerde 2 popups te starten en wordt door peerguardian en aanverwante IP-blockers gestopt omdat een IP (geen idee of van site/popup) in de "Medialogik" range valt. Goede kans dat het ook door andere beveiligingssoftware afgeblokt wordt. Waar rook is is vuur denk ik in dat soort gevallen maar voor de zekerheid.
Om DNS problemen te omzeilen zou je even gebruik kunnen maken van[url=www.opendns.com]OpenDNS[/url]


Het kan soms heel moeilijk zijn een bug op te sporen. Ik wens je in ieder geval veel succes.
Gewijzigd door MaXMhZ op 04-09-2009 19:31
 
nosma
Ik ben systeembeheerder al ruim tien jaar. En geloof me dit is gewoon storing van Ziggo, Mijn collega op het werk heeft er geen last van en ik had ook al jaren geen klachten. Natuurlijk als systeembeheerder draai ik een Firewall en Webfilter. Natuurlijk heb ik die allemaal uitgezet. Ook heb ik de zelfde problemen met mijn laptop, die het wel goed doet op het werk. En nog sterker als op de wifi van de beuren inlog heb ik er geen last van. Ik wil ook niet zeggen dat iedereen hier last van ziggo heeft. Het kan best zijn dat sommige een of ander pc probleem hebben. Ik heb er echter 6 pc en drie laptops thuis draaien. Een van ze is Linux en allemaal met de zelfde probleem. De laatste twee dagen is het probleem van traag Internet (met soms time-outs) niet meer de hele tijd door. Op dit moment is het perfect, maar gister avond heb ik een paar uren zonder Internet en telefoon gezeten. Het kan natuurlijk ook de modem zijn. Maar net als ik al eerder hier heb gezegd, als ik met ziggo bel zeggen ze dat er een storing in de regio is. Meer dan twee weken storing dus.
 
Hotwizard00
Ik heb net even nieuwe firmware voor m'n router geïnstalleerd, kijken of dat wat uithaalt gezien de fix (FIX: could not visit some websites).

Ik hou jullie op de hoogte Wink
 
MaXMhZ
Ik ben heel benieuwd! De omschrijving lijkt er wel heel sterk op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Server niet gevonden / Webpagina niet gevonden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie