Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
Internet valt steeds uit
|
|
GoofferNL |
Geplaatst op 23-09-2009 00:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22-09-2009 |
Inderdaad bel niet met Ziggo. Ik heb dus gebeld met klantenservice en ze gingen op afstand mijn modem resetten, om mij een nieuw IP adres te geven. Heb toen van ongeveer 12:45 uur tot 22:30 zonder werkend modem gezeten. Nu dus weer online maar nog wel met het probleem van uitvallen twee keer per uur. |
|
|
Quincy |
Geplaatst op 23-09-2009 08:12
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 22-09-2009 |
Hard Reset heeft dit voor mij opgelost:p |
|
|
Bezemsteel |
Geplaatst op 23-09-2009 13:11
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 17-09-2009 |
Hard reset geprobeerd maar geen resultaat nog steeds een verbinding die wegvalt |
|
|
Nietes |
Geplaatst op 23-09-2009 17:43
|
Activiteit Berichten: 136 Lid sinds: 30-07-2009 |
Kan soms na een harde reset wel een poosje duren voor het spul weer normaal werkt. Werkt het na een uur bijv nog niet en je doet weer een harde reset duurt het weer zo lang, dus aan het resetten blijven is ook niet vaak de oplossing. Harde reset voor je gaar slapen bijv !!!! Stja |
|
|
cubey666 |
Geplaatst op 23-09-2009 18:45
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23-09-2009 |
Goede dag, ik kom zelf ook uit zoetermeer, en heb de zelfde klachten als mijn mede zoetermeerders. elk halfuur. om +- .23 and .53 valt bij mij het internet ook voor 1-2 minuutjes weg. heb zelf op zondag en maandag naar de klantenservice gebeld, en werd mijn inziens niet goed geholpen. zo werd mij zondag verteld, dat de kabel van de muur naar de modem te lang was (was aangesloten door casema toendertijd) en dat dat het probleem was. verder werd mij maandag verteld, dat het probleem mijn router was, ookal vermelde ik dat ik het met een andere router EN direct had verbonden de zelfde problemen hield. heb daarna voor een derde keer contact met ze gehad, en een email met een reeks instructies gekregen... het probleem bestaat nu echter nogsteeds... en dat is inderdaad best vervelend als je van online games spelen houd, en elk half uur eruit wordt gegooid... EDIT: na een redelijk lange lag om 11;30, vandaag (24 sept) lijkt t probleem bij mij verholpen te zijn... heb sindsdien geen problemen meer gedetecteerd. Gewijzigd door cubey666 op 24-09-2009 14:55 |
|
|
Ziggo doei |
Geplaatst op 25-09-2009 23:28
|
Activiteit Berichten: 54 Lid sinds: 29-07-2007 |
Hoe voer ik een harde rest uit, op mijn arris modem? |
|
|
Ziggo doei |
Geplaatst op 01-10-2009 17:27
|
Activiteit Berichten: 54 Lid sinds: 29-07-2007 |
Nou het is zover, vandaag maar weer eens gebeld met ziggo, degene die ik nu had, kon zien dat mijn modem veel te hoge waardes doorgaf. En als het allemaal goed gaat komt er woensdag avond een monteur langs voor het internet. Helemaal juigen durf ik niet omdat ik gisteren een monteur voor mijn digitale tv heb gehad en dat werkt ook nog steeds niet. Frequentie 954 of zo, werkt niet goed, Hier zitten zenders als VRT, canvas, CNN, 2 regionale zenders, zizone e.d. ik mis hierdoor iets van 8 zenders uit mijn basis pakket. Wordt vervolgt. |
|
|
Ziggo doei |
Geplaatst op 28-10-2009 16:09
|
Activiteit Berichten: 54 Lid sinds: 29-07-2007 |
Nou het lijkt erop dat mijn probleem is verholpen, de 2e monteur is nooit geweest, het was dat ik zelf belde of de monteur zou komen, omdat ik geen telefoon had gehad van ziggo, wat wel was afgesrproken. Er is toen een nieuwe afspraak gemaakt voor wederom een monteur, en toen werd ik een dag van te voren gebeld door ziggo. Want sinds een paar dagen had ik zowaar alle zenders digitaal, en mijn ineternet is ook weer redelijk goed, op kleine korte uitval na. Maar is nu weer goed. Blijkt dat ze toch op afstand wat hebben kunnen bijstellen. Het lag dus aan ZIGGO en niet aan mij, wat ze je altijd willen wijs maken bij ziggo. Er is een klachtenbrief onderweg naar ziggo klantenservice. |
|
|
Bezemsteel |
Geplaatst op 28-10-2009 18:14
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 17-09-2009 |
Zijn er al meer ervaringen met een nieuw modem? Nog steeds wegvallende verbinding hier |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam | Ziggo nieuws | : 1 | 28-07-2020 |
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 10-03-2020 |
Advertentie