obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Kabelinternet
Railrunner

Quote

amstel schreef:
ja noordlimburg in een oudere boerderij(zelf eigenaar), maar 2 huizen naast me is een nog oudere boerderij in buitenwijk en hun kunnen het wel, dus ik zou graag gewoon die kabel verlengen of iets (onder onze kosten) zodat wij het wel kunnen krijgen. Dit zou toch mogelijk moeten zijn of niet ?



Ik woon zelf ook in noord limburg , als de buren wel TV aansluiting hebben staat er dan zo een grijs kabel tv kastje bij jouw aan de straat ?

Wat betreft de postcode mijn collega in Reuver gaf zijn postcode op voor digitale tv , toen werd er beweert dat daar geen kabel tv mogelijk was . Terwijl er al gewoon kabel tv werd gekeken

@home toen was gewoon vergeten de postcode van de straat in hun bestand op te nemen
 
meadow

Quote

Railrunner schreef:

Quote

amstel schreef:
ja noordlimburg in een oudere boerderij(zelf eigenaar), maar 2 huizen naast me is een nog oudere boerderij in buitenwijk en hun kunnen het wel, dus ik zou graag gewoon die kabel verlengen of iets (onder onze kosten) zodat wij het wel kunnen krijgen. Dit zou toch mogelijk moeten zijn of niet ?



Ik woon zelf ook in noord limburg , als de buren wel TV aansluiting hebben staat er dan zo een grijs kabel tv kastje bij jouw aan de straat ?

Wat betreft de postcode mijn collega in Reuver gaf zijn postcode op voor digitale tv , toen werd er beweert dat daar geen kabel tv mogelijk was . Terwijl er al gewoon kabel tv werd gekeken

@home toen was gewoon vergeten de postcode van de straat in hun bestand op te nemen


Als er tv wordt gekeken via Ziggo dan kunnen de andere diensten er ook over geleverd worden..
Als de klantenservice of op de website aangegeven wordt dat het niet beschikbaar is dan moeten ze je adres beschikbaar maken in hun klantsysteem. (in de volksmond bij ziggo medewerkers ook wel het vinkjes probleem genoemd.)
Wink
 
amstel
Ja het is nu allemaal beschikbaar.
maar nu zegt een ,,expert" tegen mij dat als ik een 20mb pak van Ziggo dat het goed zou kunnen omdat ik ver weg woon maar 6mb ofzo er ook echt doorkrijg.

dus moest ik even aan buren van mijv ragen die ook ziggo hadden.

2 buren van bij haalden bij www.speedtest.net een snelheid van 3.16 en 3.17 Download snelheid.

Ik weet neit wat voor abonement ze hebben. maar als ze tot max. 3mb hebben kan dit toch niet?
en als ze 20mb hebben kan het dus wel dat je door de grote afstand (afgelegen gebied maar 3.16 hebt??)
kan iemand heirbij helpen?
 
meadow

Quote

amstel schreef:
Ja het is nu allemaal beschikbaar.
maar nu zegt een ,,expert" tegen mij dat als ik een 20mb pak van Ziggo dat het goed zou kunnen omdat ik ver weg woon maar 6mb ofzo er ook echt doorkrijg.

dus moest ik even aan buren van mijv ragen die ook ziggo hadden.

2 buren van bij haalden bij www.speedtest.net een snelheid van 3.16 en 3.17 Download snelheid.

Ik weet neit wat voor abonement ze hebben. maar als ze tot max. 3mb hebben kan dit toch niet?
en als ze 20mb hebben kan het dus wel dat je door de grote afstand (afgelegen gebied maar 3.16 hebt??)
kan iemand heirbij helpen?


Die buren van jou die hebben dan "waarschijnlijk" het internet abonnement Z1 die is inderdaad 3Mb.
Als jij overstapt naar een abonnement Alles in 1 plus heb je een snelheid van 20Mb.
Adsl providers hebben last van een tragere verbinding naarmate ze verder van de centrale wonen. Ziggo kent dit nadeel niet. Dus waarschijnlijk haalt jou "expert" Adsl en de kabel door elkaar.Cool
 
amstel
jamaar die abonnementen zijn tot max. 3 mb en daar zitten ze overheen dus is het duidelijk dat ze een abnoment van 20mb hebben, dus dan heeft ook ziggo WEL last van zo`n afstanden.
 
flatcoated

Quote

amstel schreef:
jamaar die abonnementen zijn tot max. 3 mb en daar zitten ze overheen dus is het duidelijk dat ze een abnoment van 20mb hebben, dus dan heeft ook ziggo WEL last van zo`n afstanden.


Ik heb AIE plus (20 mb ) en download met 2,3 mB.
Heb met een snelheidstest nooit een lagere verbinding gezien dan ± 1,4 mB.
Gewijzigd door flatcoated op 26-03-2010 20:41
 
meadow

Quote

flatcoated schreef:

Quote

amstel schreef:
jamaar die abonnementen zijn tot max. 3 mb en daar zitten ze overheen dus is het duidelijk dat ze een abnoment van 20mb hebben, dus dan heeft ook ziggo WEL last van zo`n afstanden.


Ik heb AIE plus (20 mb ) en download met 2,3 mB.
Heb met een snelheidstest nooit een lagere verbinding gezien dan ± 1,4 mB.


Downloaden met 2,3 Mb is dus goed.. (2300 x 8 = 18.4 Mb)
Probeer eens de volgende site http://www.speedtest.net
 
meadow

Quote

amstel schreef:
jamaar die abonnementen zijn tot max. 3 mb en daar zitten ze overheen dus is het duidelijk dat ze een abnoment van 20mb hebben, dus dan heeft ook ziggo WEL last van zo`n afstanden.


Ze zeggen inderdaad 3Mb maar het is in werkelijkheid iets meer. Meestal 3.14Mb.. Smile
Geloof me Ziggo heeft geen last van afstanden zoals ADSL dat wel heeft. Als je een abo hebt van 20Mb en je haalt 16Mb dan bel je de helpdesk. Ze zullen dan zeker beamen dat je last van een storing hebt en zal er een monteur aangestuurd worden. Wel is het zo dat je dan 1 pc rechtstreeks op je modem moet aansluiten.
 
amstel
zeker weten? nu begin ik weer te twijfelen dan...

EDIT: was net bij de snelheidstesten aan hetkijken maar hier staan ok wel een paar mensen in die gewoon veel te weinig hebben.
bekijk deze pagina maar is:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=17&rowstart=320
Gewijzigd door amstel op 27-03-2010 20:46
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelinternet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kabelinternet van Ziggo binnen enkele jaren nog 20 keer sneller Ziggo nieuws : 5 24-09-2013
Snelheid bij kabelinternet van ziggo. Snelheid : 13 25-03-2010
Advertentie