obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheid alles in 1 extra
The Unknown
@ Alex1980,

ik woon in Amersfoort en heb de 120 mbit tot mijn beschikking.

Nu is het zo dat ik ubee modem heb met een sitecom wl172 ofzo Smile Ik haal s'ochtend en in de middag bijna nooit meer dan 6mbit. maar Na 20.00 haal ik met newslecher 11.52 mb constant tot in de ochtend Smile

Soms is het wel zo dat het erg veel speelt van 5 mb tot 12.

Ik haal met eweka niet meer dan 5,5 mb . en met hitnews haal ik mijn volledig snelheid.

Wel moet ik dagelijiks mijn modem rebooten om alles goed lopend te houden. Even stekker eruit even tot 10 tellen en dan erweer in.

Zolang ik rond de 6mbit zit vind ik het allemaal mooi Smile de pieken zijn mooi meegenomen. Eerste keer dat ik zag dat die met 11mb aan het downloaden was keek ik wel scheef Smile

wat gaat dat hard zeg.. dvdtje in 9 minuten binnen (met uitpakken meegerekend)
 
Alex1980
Als het bij mij stabiel 4000 Kb/s zou zijn, was ik tevreden... Maar soms houd de pc het 2 minuten op 5500 Kb/s n zakt dan weer naar 1500Kb/s. Sinds vanavond kwam ik erachter dat de draadloze verbinding veel en veel stabieler is. Continue tussen 2550 en 2600 Kb/s. En dat met een 54Mbit verbinding. Dat vind ik zelf niet slecht. Misschien maar een N router aanschaffen. Maar goed... Daar betaal ik ook niet voor.
Vandaag weer contact gehad met Ziggo. Bekende verhaal. Modem restten, firewall settings en automatisch toewijzen van ip adressen. Ze zeggen dat mijn modem doet wat hij moet doen. Ik weet het niet meer. Als het nog een tijdje zo doorgaat ben ik genoodzaakt een goedkoper abonnement te nemen.
Heeft iemand nog een verklaring waarom draadloss een stuk stabieler is?
/Alex
 
MisterSenseo
Misschien omdat een aantal 100 Mbit routers bedraad niet meer dan 30 Mbit aankunnen en erboven zenuwachtig en instabiel worden,een GB LAN router is helemaal geen slecht idee hoor.
Dat je draadloos 54 Mbit wel stabiel loopt heb je zelf al verklaard,dat kan gewoon niet harder,stopt bij 23 á 24 Mbit en loopt op 100% van het vermogen.

Bijvoorbeeld een Linksys WRT320N router is GB LAN en Draft N WLAN en is voor zeg es 9 tienjtes een heel erg goeie router,wil je echt de grote jongen uithangen dan is de WRT610N voor dik €130,- wel erg duur maar dan weet je dat je een echte hebt die alle snelheden aankan.

Nee,ik heb geen aandelen bij Cisco/Linksys,maar wel meer dan een half jaar volledig probleemloos de WRT610N in mijn bezit,eerst bij Alice DSL en nu Ziggo AiE Extra feilloos zonder enig probleem,ik ben er perfect tevreden over.
Broertje WRT320N schijnt vrijwel hetzelfde te doen,ik heb er geen ervaring mee maar hij wordt wel als directe goedkopere oplossing genoemd..............don't shoot the messenger........Smile
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bertdef
Als je dan toch veel geld uit gaat geven heb je met de WL-350 Sitecom nog meer snelheid, maar vooral meer doorvoer WAN > LAN.
Doorvoersnelheid LAN -> LAN 909 Mbit/s
Doorvoersnelheid LAN -> LAN (zonder firewall) 912 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN 366 Mbit/s
Doorvoersnelheid WAN -> LAN (zonder Firewall) 368 Mbit/s

Zie:
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGpkZJiXmJHKaMg/viewproductprices/Sitecom_WL350_Wireless_Media_Router_300N_WL350/

Klaar voor de komende 5 jaar?
 
Bozzinio
Hallo Alex,

Ik woon in Groningen en heb exact hetzelfde probleem als jij. Haalde in het begin altijd zo rond de 5000 kb/s en nu houd het op rond de 3000. Modem resetten levert ook al niks op.
Ik hoop dat er een oplossing voorbij komt!
 
Xandor70

Quote

Xandor70 schreef:
692936654
ik geloof mijn ogen niet, en dat in den haag
 
Puma
Xandor70:

Schakel je antivirus is uit en probeer het opnieuw.
 
Xandor70
693056998
zo leer je nog is wat op de zondag. Shock
 
John-nwb
701874941

Vanuit Nieuw Buinen (nabij Stadskanaal) Drenthe.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid alles in 1 extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen : 10 05-11-2017
Advertentie