obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
ITV werkt niet vanaf begin
mesa57
Het is niet zozeer ITV en splitter ellende, maar de combinatie internet en ITV. De splitter is bedoeld voor als je alleen internet of itv gebruikt. Dan krijg je de tratec er ook niet bij en kun je itv of het kabel modem op de data aansluiting van de splitter aansluiten. Ik weet niet of het je opviel, maar bij alles in 1 krijg je 3 dozen, voor internet, voor ITV en de cisco decoder. Iedere doos is geschikt voor volledige installatie, maar de combinatie kan tot verwarring leiden. Overigens staat e.e.a. wel in de meegestuurde handleidingen.
Gewijzigd door mesa57 op 18-02-2010 23:05
 
DevilsLawyer
Het was idd een heel pakket Smile

Maar geef toe, wie leest nu de handleiding? Ja, op het laatst als er het e.e.a. niet geheel werkt Wink
Maar ik heb dat stukje van combinatie niet gelezen.
Maar goed hij doet het nu.
Overigens was het wel zo dat de ITV er gisteren na een uurtje al weer mee ophield. En pas weer en half uur later werkte het weer.
Dus ik heb het idee dat er toch nog ergerns iets niet helemaal lekker zit.

nogmaals thnx voor response en hulp. (is een ambitie bij de helpdesk van ziggo niks? Wink Wink Wink )
Geef de kabel vrij. Dan wordt de kwaliteit vanzelf beter.
 
MisterSenseo

Quote

DevilsLawyer schreef:

nogmaals thnx voor response en hulp. (is een ambitie bij de helpdesk van ziggo niks? Wink Wink Wink )


Hahaha,dit is veel leuker joh, het woord werk krijg ik uitslag van..........PfftPfftPfft
Gewijzigd door Undertaker op 17-04-2010 09:34
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie
kun je de opgenomen films op je sisco niet copyeren naar je pc?
ik zie hier namelijk geen aansluiting voor??
2902091737
 
MisterSenseo
Nee dat kan niet,ik heb er wel de aansluitingen voor maar die worden door de firmware van Ziggo geblokt..........je kunt alleen opnemen en afspelen op je interactieve tuner en meer niet,helaas
De fabrikant maakt het mogelijk en Ziggo maakt het weer onmogelijk haha
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mrvanschaik
vanaf de cisco op een HDD recorder, vervolgens branden op dvd. nogal omslachtig/tijdrovend.
Overigens zag ik de discussie over dat T-stuk. Het losse bijgeleverde T stuk had ik wel nodig om storingsvrij FM radio te luisteren (T stuk zit na de versterker). De info bij het pakket vond ik niet zo duidelijk, het bestond uit 2 delen: internet/telefoon en interactieve tv. Er was geen overall instructie. Veel materiaal was overbodig, waaronder dat beruchte T stuk met o.a. data erop.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV werkt niet vanaf begin', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie