obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe snelheden Den Haag
Undertaker
Ik heb er helemaal klaar voor!!
Ook al heb ik A I E Plus!
Maar toch het is heel erg welkom Pfft
Zeker met mijn manier van internetten, liefst 500 dingen tegelijk!

Met vriendelijke groet, Undertaker
 
macdualcore

Quote

CnC4_King schreef:
Nog een test in de nacht. Ik denk dat met de alles in 1 plus dit zo een beetje de max is.

781225394
Ziggo Alles in 1 PLUS (Locatie Den Haag/Rustenburg-Oostbroek)



Ik denk dat ze per wijk de snelheidverhogen.

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van de alles in een extra users in den haag. Misschien dat ik dan toch 15 euro meer per maand neerleg.


Nog een tip voor de alles in 1 extra users om boven de 100mbit uit te komen heb je wel een gigabit router nodig met een gigabit wan poort. Smile


Met een D-link 655 dir router is dat geen probleem
 
CnC4_King

Quote

macdualcore schreef:

Quote

CnC4_King schreef:
Nog een test in de nacht. Ik denk dat met de alles in 1 plus dit zo een beetje de max is.

781225394
Ziggo Alles in 1 PLUS (Locatie Den Haag/Rustenburg-Oostbroek)



Ik denk dat ze per wijk de snelheidverhogen.

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van de alles in een extra users in den haag. Misschien dat ik dan toch 15 euro meer per maand neerleg.


Nog een tip voor de alles in 1 extra users om boven de 100mbit uit te komen heb je wel een gigabit router nodig met een gigabit wan poort. Smile


Met een D-link 655 dir router is dat geen probleem



Is inderdaad een leuke router.

Ik heb zelf op dit moment de Linksys WRT320N die heeft dus 100mbit wan en 4x gigabit poorten. Met mijn huidige abbo volstaat deze. Ik draai thuis veel server programma's. En vaak hebben die routertjes standaard maar 10 of 15 port forward mogelijkheden. En ik heb op deze dus DD-WRT http://www.dd-wrt.com/site/support/ro...r-database geinstalleerd en kan dus nu oneindig port forwards toevoegen. D-Link ondersteunt dit helaas niet. Dus als ik ooit een nieuwe router aanschaf kijk ik altijd of hij in de DD-WRT Database staat.
 
Arnold-den haag
Hier in Nieuw Wadeck zijn de snelheden afgelopen nacht verhoogd :742113363 Kom wel te kort maar ben verder wel tevreden.
 
CnC4_King

Quote

Arnold-den haag schreef:
Hier in Nieuw Wadeck zijn de snelheden afgelopen nacht verhoogd :742113363 Kom wel te kort maar ben verder wel tevreden.



Beste Arnold,

Maar wat voor router gebruik je? het lijkt er nu op dat je router de nieuwe snelheid niet aankan. De meeste routers hebben namelijke een 100mbit wan (internet) poort. Als je boven de 100mbit wilt uitkomen moet je een router kopen die een gigabit wanpoort heeft.

groetjes
 
macdualcore
Hier in Bohemen ook nieuwe snelheid wel vreemd ik werk draadloos op een d-link 655 dir een router
die met gemak de snelheid moet aan kunnen upload ben ik tevreden mee download blijft ver achter
ik zal straks eens kijken als ik de laptop rechtstreeks aansluit.
macdualcore voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
macdualcore
Dit is de snelheid rechtstreeks aangesloten het verschil is wel erg veel met draadloos dit was eerder niet zoveel
iemand een idee?

wijk bohemen.
macdualcore voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door macdualcore op 09-03-2010 10:46
 
Arnold-den haag

Quote

CnC4_King schreef:

Quote

Arnold-den haag schreef:
Hier in Nieuw Wadeck zijn de snelheden afgelopen nacht verhoogd :742113363 Kom wel te kort maar ben verder wel tevreden.



Beste Arnold,

Maar wat voor router gebruik je? het lijkt er nu op dat je router de nieuwe snelheid niet aankan. De meeste routers hebben namelijke een 100mbit wan (internet) poort. Als je boven de 100mbit wilt uitkomen moet je een router kopen die een gigabit wanpoort heeft.

groetjes


Klopt moet de router nog vervangen heb nu 100/10Mbit router ertussen staan.
 
MisterSenseo

Quote

macdualcore schreef:
Hier in Bohemen ook nieuwe snelheid wel vreemd ik werk draadloos op een d-link 655 dir een router
die met gemak de snelheid moet aan kunnen upload ben ik tevreden mee download blijft ver achter
ik zal straks eens kijken als ik de laptop rechtstreeks aansluit.


Ik heb het voor je getest met een Cisco/Linksys WRT610N Dual Range en kom niet veel hoger.Afstand tussen AP en USB stick was wel 50 cm !
Zelfs DraftN 300 Mbit haalt het dus simpelweg niet.
Ik kom niet verder dan 65 Mbit,dus heb je Alles-in-één Extra heb je de keuze tussen langzamer draadloos of bedraad volledige snelheid.
Tijd voor een nieuwe versnelling voor WiFi.............Grin
Die bestaat volgens mijn kennis nog niet,helaas.
Althans niet betaalbaar voor consumenten.

Groet,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
macdualcore
Toch blijft het vreemd dat ik draadloos na de verhoging een mega terug val krijg in download snelheid.

bij de 50/5 kwam ik draadloos uit op 47 / 4,4 / down en up.
wat dus een minimale terug val was.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe snelheden Den Haag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Ziggo biedt heel Den Haag Gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 04-02-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie