obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Afsluiting van Tv, Internet en Telefoon
Puma

Quote

Undertaker schreef:
Zo zo, hoe krijg je dat voor elkaar Puma Pfft
ik heb het nog beter gezien, binnenlopen bij een Kpn centrale en ineens de seconde dat je binnenloopt POEF storing! groot deel van Schiedam in stress, en bij mij was het rond 2e in de middag! :-P JAH! hoe ga je dat nou uitleggen ( trek denk ik ellendigheid aan hahaha )


Ik was bezig voor KPN om de FttH verbindingen synchroon te maken (het is niet meer 30/3, 50/5 en 100/10. Maar gelijk) en voerde per ongeluk een "flush" (opschonen, update + reboot van een zogenaamde node c.q centrale) uit.
Gewijzigd door Puma op 05-05-2010 23:54
 
Undertaker
Whahaha, Dat is niet zo mooi Puma Pfft
maar na zo een flush loopt toch ook alles weer zoals het hoort... dan worden de verbindingen ook gereset. Ik voer die ook wel eens uit :O dan knalt overal even het DSL eruit en erna kan je er weer op!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiting van Tv, Internet en Telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie