obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.
McBeukie
ook ik heb er echt geen last van het beeld is superstrak gelukkig..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MisterSenseo
Hey Amerikaanse benzineslurper,je moet toch echt ff naar je bekabeling kijken hoor want ik had het probleem ook,maar sinds er medling van gemaakt is en Ziggo vertelde dat het opgelost was heb ik al dezelfde dag verschil gemerkt.
Wel heb ik die dag mijn digitale tuner een paar minuten van stroom gehaald en toen helemaal zelf laten updaten,misschien heeft dat ook wel geholpen........
Vandaag die mooie kwartfinale volledig en zonder één enkele storing bekeken....Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Was idd een verschrikkelijk mooie kwart Finale! die kanarie zijn afgedroogd naar huis gegaan Grin ( was wel mooi spel! voor het eerst echt genoten van een wedstrijd! )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Zippo
Heb niet gechecked of er een update voor de ontvanger is/was. Maar volgens mij haalt de ontvanger die automatisch op.

Na de 1 - 0 voorsprong voor Brazilie had ik de hoop al opgegeven. Knap dat Oranje terug kwam en uiteindelijk met winst er vandoor ging. Spannende wedstrijd (eh diavoorstelling) Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Gisteren zonder problemen kunnen kijken.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Undertaker
Mooi om te horen Zippo Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
congo
Helaas ook híer problemen met de ontvangstkwaliteit sinds het WK.

Veel last van schokkerig en blokkerig beeld.

De Tour was vandaag niet om aan te zien.....één en al mozaïk en schokkerig tot lang stilstaand beeld.

(humax 5050c)
 
Undertaker
Waar woon je Congo, Want ik draai ook op een 5050C en hier liep / loopt het als een zonnetje na de update van ziggo... ( of was het nou het oplossen van het probleem ) anyways sinds dat gebeurt is heb ik nergens last meer van.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kezeltje
Ik blijf lekker analoog kijken:
het scheelt toch 5 á 6 seconden dat het signaal vertraagd wordt via digitaal.
En ik vind het niet echt leuk om te horen dat de buren juichen bij een doelpunt dat bij mij nog moet komen.

Veel plezier vanavond.
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
congo

Quote

Undertaker schreef:
Waar woon je Congo, Want ik draai ook op een 5050C en hier liep / loopt het als een zonnetje na de update van ziggo... ( of was het nou het oplossen van het probleem ) anyways sinds dat gebeurt is heb ik nergens last meer van.


Ik woon óók in Den Haag,

en inderdaad....... heb nu de software update uitgevoerd, en het schijnt voor 99% verbeterd te zijn.
Héél af en toe nog een hele kleine storing, dat het beeld even blokkerig is, maar dat is weer voorbij nadat ik met m'n ogen geknipperd heb.

Voor de rest nu prima beeld........dank je wel voor de tip!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WK voetbal schokkerig beeld met digitale tv.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
Advertentie