obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
waarom 22mb ipv 30 met ubee modem
wongo

Quote

Zippo schreef:
Kun je nagaan hoe ik me bedonderd voel. Was een van de redenen om over te stappen van Online naar Ziggo.
Toen ik eind vorig jaar belde met ziggo om over te stappen van online naar ziggo heb ik met de medewerker gesproken over de verhoging van plus naar 30 mbit, ik vind het jammer dat dat er nu voor mij niet inzit. Bedonderd voel ik mij niet, het is nu sneller en beter dan wat ik had met online. Ik blijf hopen dat het iets tijdelijks is en dat we later allemaal (met plus) naar 30 mbit gaan (zonder prijsverhoging). Voor 120 mbit heb ik geen toepassing, en ook geen gigabit router, maar 30 mbit trekt mijn download nas wel.
 
MisterSenseo
Dat gaat ook echt wel een keer gebeuren,maar reken er niet op binnen een jaar..........eerst gaat dit jaar alles van AiE Plus naar 22/4 en AiE Extra naar 120/10.
Aangezien ze nu grote problemen hebben onder andere in het Cogas gebied waar de upload ineens niet verder komt dan 5 Mbit,moet dat eerst opgelost worden.
Dus dit jaar gaat alles naar 22/4 en 120/10,dus de volgende upgrade zit er volgens mij niet in binnen een jaar vanaf nu.
Heb ik weer makkelijk lullen natuurlijk,ik woon in het testgebied,door Ziggo het uitzonderingsgebied genoemd,dus ik geniet al maanden van de hoogste snelheid,maar ik kan me levendig voorstellen dat het frustie is als je volgens je abo iets moet kunnen halen en je komt niet tot de helft......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Dat is het punt niet. Het punt is dat je de informatie die ziggo op haar eigen website zet niet kunt vertrouwen. Je maakt een afweging om over te stappen op basis van de voorhanden zijnde informatie. Het gemak waarmee deze snelheidsverhoging is weggemoffeld verbaast me. Ik had meer tegengas verwacht, maar kennelijk accepteren mensen dit soort kwalijke praktijken.

Met brochures van beleggingsproducten is de rechter er aan te pas gekomen om dit soort mooie voorstelling van zaken af te straffen.
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Zippo op 10-07-2010 00:17
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ja daar heb je helemaal gelijk in................ik vind het ook niet leuk,alleen heb ik de mazzel dat ik wel die snelheden heb dus Ziggo krijgt van mij geen klachten.Ik woon per ongeluk in het uitzonderingsgebied.
We kunnen het hooguit hier kenbaar maken in de hoop dat de heren van het WebCareTeam er iets mee kunnen maar ik heb er een hard hoofd in.
Natuurlijk had ik net zo hard geklaagd als ik in dezelfde situatie zou zitten,misschien was ik zelfs wel vertrokken naar een ander...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Ik ben het dus met jullie eens , ze vermelden eerst dat het 30mb wordt en stilletjes wordt dat gewoon aangepast naar 22mb. Het lijkt mij dat ze toch eerst kijken of iets technisch haalbaar is voor ze dat op de site plaatsen. Hier bij mij in het postcode gebied 4205 is gewoon niet sneller te krijgen bij de concurrentie en dat weet Ziggo dus dan houden ze het maar op 22mb. Dat vind ik jammer. Het zou mooi zijn dat ze er gewoon 30mb van maken. Maargoed verders geen klagen, ik ben vandaag officieel van Tele2 naar Ziggo gegaan en alles is weer vlekkeloos verlopen dus ZIggo dankjewel. Ik ben verders ook super tevreden.
Gewijzigd door McBeukie op 10-07-2010 06:45
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
En Duzz heb ik net gelijk mijn abbo maar naar extra ge upgrade. Download toch best veel en 10mb upload is ook wel lekker voor mijn vpn verbinding met het werk en voor online backup..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Undertaker
Ik ben ook van 20 naar 22 gegaan wel jammer als 30 beloofd is, zeker in de "testgebieden" Maarja, niks aan tedoen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo

Quote

Undertaker schreef:
Ik ben ook van 20 naar 22 gegaan wel jammer als 30 beloofd is, zeker in de "testgebieden" Maarja, niks aan tedoen.


Prachtig voorbeeld van "je kunt er geen peil op trekken"........... :

Undertaker woont letterlijk bij mij om de hoek en heeft 22 ipv30 Mbit.............mijn schoonouders,die hier 10 minuten vandaan wonen hebben wel 30 Mbit.

Zoals je in mijn handtekening kunt zien heb ik in de praktijk de theoretische download,waar ik erg blij om ben,dus wie het weet mag het zeggen,volgens mij moet je gewoon geluk hebben........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
McBeukie
Ik heb gisteren online het abbo gewijzigd hoelang duurt het dan voordat je het snellere internet krijgt. Of zien ze dat maandag pas..Ik heb de modem al een aantal keren van het stroom afgehaald maar het is nog steeds 22mb
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MisterSenseo
Dat kon jij ook niet weten,maar je had het beter telefonisch kunnen doen,net als Undertaker...........Wink
Die belde Ziggo op en binnen een kwartier had hij de nieuwe snelheid,terwijl de medewerker vertelde dat het wel 10 werkdagen kon gaan duren,hetgeen overigens bij mij hetzelfde verhaal was.
De normale gang van zaken is inderdaad 10 werkdagen,maar alles wat je eerder hebt is mooi meegenomen.
Tip : Bel even met 1200 want wie weet doen ze het upgraden ook wel op zondag en ben je vandaag al geüpgrade......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waarom 22mb ipv 30 met ubee modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie