Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Gezocht tool om verbinding te monitoren.
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02-09-2010 10:07
|
Activiteit » Bakkum Berichten: 59 Lid sinds: 20-08-2010 |
@ Zippo: Kwam dit niet door een probleem in de firmware van het modem? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 02-09-2010 17:12
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Zou kunnen, sommige regio's hebben inderdaad last van firmware problemen. Toch is het een hele tijd goed gegaan, als het dan al aan de firmware ligt lijkt het mijn dat ik constant een bagger verbinding moet hebben. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 02-09-2010 18:25
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Met Grabit ook een beroerde download. Dit is niet leuk meer. Normaal volle download van rond de 22 Megabit
Zippo voegde bij, bestand:
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-09-2010 18:38
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik haal op dit moment met Newsleecher ook niet de volle snelheid hoor,er raast weer iets over het net .............
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 04-09-2010 17:31
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
De verbinding is echt bagger, een 56K acoustisch modempje werkt nog sneller als dit! Mail is ook al nauwelijks binnen te halen. Hieronder het resultaat van de afgelopen 2 dagen!
Zippo voegde bij, bestand:
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 04-09-2010 17:35
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Wordt het voor jou niet eens tijd om het WebCareTeam in te schakelen ???
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 04-09-2010 17:38
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Die lezen toch mee! Ik hoop dat ze zelf initiatief tonen.
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 04-09-2010 17:42
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Toch belachelijk dat uitgerekend jij zo'n verbinding hebt en er in principe speciaal voor overgestapt bent en dan dit moet meemaken!
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 04-09-2010 17:45
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
ADSL Internet van Online was inderdaad stabieler! 1x per jaar een storinkje, maar ik heb nu al meer meegemaakt dan al die jaren bij Online. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 05-09-2010 12:14
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Vandaag gebeld met 1200. Mijn verhaal werd aangehoord en de medewerker ging naar de waardes van het modem kijken terwijl mij verzocht werd aan de lijn te blijven hangen. Na enige tijd werd de verbinding verbroken. Ik ben altijd nieuwsgierig, dus vroeg me af waarom dit gebeurde! Een blik op de status pagina van het modem gaf de verklaring. De medewerker heeft op afstand het modem gereset. Toch handig als je dat van te voren meedeelt of even terugbeld. Of denkt de medewerker dat ik de telefoon erop heb gegooid? Tip voor de helpdesk: Reset modem = klant de telefoonverbinding verbreken.!!!! This page displays information on the current system. Status System Up Time 0 days 00h:02m:12s |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gezocht tool om verbinding te monitoren.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding | Storing | : 34 | 19-11-2017 |
Wegvallende verbinding | Storing | : 3 | 25-01-2017 |
wegvallende verbinding | Storing | : 6 | 06-05-2016 |
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet | Storing | : 5 | 07-03-2016 |
Test met DS-Lite verbinding | Algemeen | : 2 | 21-12-2015 |
Advertentie