obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Gezocht tool om verbinding te monitoren.
Codemeister
@ Zippo:

Kwam dit niet door een probleem in de firmware van het modem?
 
Zippo
Zou kunnen, sommige regio's hebben inderdaad last van firmware problemen.

Toch is het een hele tijd goed gegaan, als het dan al aan de firmware ligt lijkt het mijn dat ik constant een bagger verbinding moet hebben.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Met Grabit ook een beroerde download. Dit is niet leuk meer.

Normaal volle download van rond de 22 Megabit
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik haal op dit moment met Newsleecher ook niet de volle snelheid hoor,er raast weer iets over het net .............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
De verbinding is echt bagger, een 56K acoustisch modempje werkt nog sneller als dit! Angry

Mail is ook al nauwelijks binnen te halen.

Hieronder het resultaat van de afgelopen 2 dagen!
Zippo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Wordt het voor jou niet eens tijd om het WebCareTeam in te schakelen ???
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Die lezen toch mee! Ik hoop dat ze zelf initiatief tonen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Toch belachelijk dat uitgerekend jij zo'n verbinding hebt en er in principe speciaal voor overgestapt bent en dan dit moet meemaken!
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
ADSL Internet van Online was inderdaad stabieler!

1x per jaar een storinkje, maar ik heb nu al meer meegemaakt dan al die jaren bij Online.Sad
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Vandaag gebeld met 1200. Mijn verhaal werd aangehoord en de medewerker ging naar de waardes van het modem kijken terwijl mij verzocht werd aan de lijn te blijven hangen.

Na enige tijd werd de verbinding verbroken.

Ik ben altijd nieuwsgierig, dus vroeg me af waarom dit gebeurde! Een blik op de status pagina van het modem gaf de verklaring. De medewerker heeft op afstand het modem gereset. Toch handig als je dat van te voren meedeelt of even terugbeld. Of denkt de medewerker dat ik de telefoon erop heb gegooid?

Tip voor de helpdesk: Reset modem = klant de telefoonverbinding verbreken.!!!!

This page displays information on the current system.
Status
System Up Time 0 days 00h:02m:12s
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gezocht tool om verbinding te monitoren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
wegvallende verbinding Storing : 6 06-05-2016
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing : 5 07-03-2016
Test met DS-Lite verbinding Algemeen : 2 21-12-2015
Advertentie