obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
langzaam internet
flamke
als je op je netwerk adapter klikt en dan op eigenschappen dan kom je bij de opties van je adapter dan zie je het kopje configuratie staan en daar staat de speed duplex
 
Codemeister
Welke antivirus en firewall gebruik je?
 
pvliexs
Hallo codemeister,

Allereerst ook bedankt voor het meedenken, de laatste week heb ik gewerkt zonder router, van de 22mb die binnenkomen op de laptop, dit is ook conform het abonnement, komen er maar 15 mb naar voren met mijn pc. De laptop is twee jaar oud en één pc is een jaar of 5 en de andere is een gekloonde pc.

Ik maak gebruik van AVG anti virus free, en als ik goed kijk heb ik de firewall van microsoft.

groetjes en tot horens,

Paul
 
Codemeister
Wat je eventueel zou kunnen testen is een korte kabel van het modem naar je router. Vervolgens vanaf je router kun je met lange kabels gaan werken richting je computer(s). In principe kan de 12 meter tussen je router en modem wel eens zorgen voor een daling in de doorvoersnelheid!
 
pvliexs
beste behulpzame mensen, heb de netgear router er tussen uitgehaald en een nieuwe besteld de premium router bij ziggo. Hoop dat dit alle ellende gaat oplossen.

Paul
 
mesa57
De premium router van Ziggo is volgens mij een netgear Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'langzaam internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie