obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Grabit soring of wat anders
MisterSenseo
Duh ik maakte een min of meer sarcastische opmerking als voorbeeld,feit is en blijft dat de downloadprogramma's als Grabit en Newsleecher en noem ze allemaal zoveel van je systeem eisen dat het SSL gebeuren gewoon te zwaar is voor een normaal huis,tuin en keuken computertje.
Ik kom de laatste tijd zo veel software tegen die gemaakt zijn voor computers die over 6 jaar uitgevonden gaan worden,het is om stilletjes ziek van te worden.
Ik ben in het gelukkige bezit van een Intel Dual Core E5300,2,6Ghz 3GB RAM en heb daarmee meer dan gemiddeld.
MAAR!..............het is simpelweg te zwak.............hoe belachelijk kun je het hebben.
Ga bijvoorbeeld met een vroege dual core,waar volksstammen alleen maar van kunnen dromen,op AiE Extra DVD downloaden via Grabit of Newsleecher...................je komt niet verder dan 65-70 MBit,simpel omdat het systeem de downloadsnelheid niet aan kan...

Goed,dit was gedeeltelijk off-topic maar ik moest het even kwijt..............nu kan ik rustig slapen gaan..........Pfft
 
kobus1960
Was al begrepen, heb het hier even een aantal uurtjes getest.
Met SSL 5500 stabiel, zonder tussen de 6500 en 7000, wisselt beetje,
er wordt op een andere pc gewoon door gesurft.
SABNZBD zonder limiet, gebruik ik al paar jaar, perfect (eigen mening Wink )
Dus we gaan verder zonder, da's duidelijk.
Gewijzigd door kobus1960 op 27-09-2010 02:15
 
McBeukie
Ik heb nu even voor 2 dagen een 120mbit abbo genomen bij easyusenet hij download stabiel op gemiddeld 10.80MB/s en ik kan nog gewoon internetten . maar heb geen ssl aanstaan.
 
MisterSenseo
Keurig netjes,dat haalt Download2Day ook alleen daarvoor betaal je wel 120,- per jaar en da's best een beetje.
 
McBeukie
Yep ik gebruik ook meestal de newsserver van Ziggo zelf 16mb download en gratis enigste nadeel is 30 dagen retentie
 
Sinus

Quote

McBeukie schreef:
nadeel is 30 dagen retentie


In de meeste gevallen haal je de 30 dagen niet eens. :-(
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grabit soring of wat anders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen met iemand anders zn acount Algemeen : 5 05-02-2018
grabit Algemeen : 5 11-12-2009
Advertentie