obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet BLIJFT hangen.. wie helpt mij :(
MisterSenseo
Kobus ik had het niet mooier kunnen zeggen whahaha
De monteurs moeten het zo aansluiten maar bewezen is dat het op "mijn" manier beter werkt.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
loki
Ik wil hem rustig aanschaffen zij het niet dat ik bang ben dat ik straks 52 euro kwijt ben en nog met de problemen zit. Ik snap dat het een goede investering is ook naar de toekomst maar heb ook al een nieuwe router gekocht een aardig wat uurtjes op de telefoonlijn van ziggo. Wellicht kan ik er 1 lospeuteren bij ziggo.
 
MisterSenseo
Je kunt Ziggo in de maling nemen door het ITV pakket aan te vragen,kost geen abonnement en je krijgt het pakket en jawel,daar zit die breedbandversterker bij!
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
loki
zal er vanavond nog eens naar kijken, had het snel even doorgenomen maar kon zo gauw niet echt iets terugvinden waar je geen abonnement voor betaald. THanks voor de suggestie.
 
MisterSenseo
Morgen ff met 1200 bellen en het verhaal uitleggen,ITV aanvragen omdat je die versterker wilt en erbij vermelden dat je het gratis abonnement wilt activeren...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
loki
Top, bedankt voor de info. Ik zal vandaag even bellen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet BLIJFT hangen.. wie helpt mij :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie