obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met nieuwe Ziggo aansluiting.
bietenbrug

Quote

parola1969 schreef:
Goedemiddag, ik heb dit zelfde probleem bij de aanrvaag voor mijn moeder. Inmiddels nu ruim een maand bezig. Meerdre keren gebeld met de klantenservice tot 3 keer toe een klacht via het contatcformulier, maar steeds weer hetzelfde verhaal. Ziggo leest gewoonweg niet wat de vragen zijn maar komen steeds weer met het standaard antwoord. Wat moet je dan doen? Youp twitteren?


Youp krijgt commentaar dat hij maar 1 bedrijf aanpakt en niet de anderen.
1. Wie goed geluisterd heeft, heeft ook gehoord dat hij ook bijvoorbeeld Ziggo, KPN, Tele2, enzovoort genoemd heeft.
2. Youp is cabaretier, geen consumentenman, dus opmerkingen als "hij moet ze allemaal aanpakken!" is grote onzin.

Het is triest maar waar: Ziggo en al die anderen gaan voor kwantiteit. En het probleem niet horen/lezen was altijd al in het @home-tijdperk.

Ik heb gelukkig weer beeld, dus mijn probleem is wel opgelost.
 
parola1969
Thnx....ik ga morgen maar even een poging wagen op het 0900 nummer onder #8, helaas op 1200 nog geen vorderingen kunnen maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met nieuwe Ziggo aansluiting.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Advertentie