obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe wifi modem router
MisterSenseo
Ik geef het op..................
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ik niet, hoe kom je hierbij dan?

Quote

en wat betreft jouw stelling dat we dan allemaal meer moeten gaan betalen voor ons abbo, is gewoon niet waar, aangezien dit nu ook niet het geval is voor de 400.000 of zo modems die geruild worden.


Nergens te lezen of bekend gemaakt, laat ons dat zien en je hebt gelijk.
 
moeskoetie
Nergens te lezen of bekend gemaakt, laat ons dat zien en je hebt gelijk.[/quote]

je krijgt het modem gewoon zoals alle anderen in bruikleen.

kijk hier maar eens
https://www.ziggo.nl/#help/Internet/hulp-bij-draadloos-internet/hulp-bij-modem-swap
2902091737
 
MisterSenseo
Spijkers op laag water zoeken.............
Dit is voor de abonnees die nog geen Docsis 3.0 modem hebben terwijl de snelheid hoger is dat hun modem aankan.Gun mensen het recht om ook sneller te internetten en ga geen recht halen waar je het niet hebt omdat je die snelheden al hebt !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie

Quote

MisterSenseo schreef:

Spijkers op laag water zoeken.............
Dit is voor de abonnees die nog geen Docsis 3.0 modem hebben terwijl de snelheid hoger is dat hun modem aankan.Gun mensen het recht om ook sneller te internetten en ga geen recht halen waar je het niet hebt omdat je die snelheden al hebt !


ik gun iedereen de snelheid waarvoor hij betaald, geen probleem daarmee.
maar het gaat over een nieuw modem met ingebouwde router, en als dat beter is, dan heeft daar iedereen recht op, ook al hou jij er andere gedachten op na (wat je goed recht is uiteraard)
deze modem/router is tevens klaar voor hogere snelheden van die van alles in 1 extra, en nog voor meerdere dingen.
2902091737
 
MisterSenseo
Het spul wat je nu hebt voldoet ruim aan de huidige snelheden en er zijn nog genoeg mensen zonder een Docsis 3.0 modem en die hebben er veel meer recht op dan jij en ik.
Daarbij komt nog dat je huidige Ubee modem dat weliswaar niet draadloos is snelheden aan kan tot 440 Mbit download en 120 Mbit upload dus waar zeuren we over ?!?!?!?!?!?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie

Quote

MisterSenseo schreef:

Het spul wat je nu hebt voldoet ruim aan de huidige snelheden en er zijn nog genoeg mensen zonder een Docsis 3.0 modem en die hebben er veel meer recht op dan jij en ik.
Daarbij komt nog dat je huidige Ubee modem dat weliswaar niet draadloos is snelheden aan kan tot 440 Mbit download en 120 Mbit upload dus waar zeuren we over ?!?!?!?!?!?


jij mag denken dat we zeuren, maar ik mag er van uitgaan, dat als ziggo een beter product op de markt brengt voor iets waar ik iedere maand voor betaal, ik er ook gebruik van mag maken door het me ook aan te bieden.
je kan het er mee eens zijn of niet, dat is ieder zijn recht, maar dat wil niet zeggen dat je de anders denkende moet veroordelen met kreten als ...zeuren en recht enz.
en volgens mij was je er al een paar berichten eerder klaar mee?
2902091737
 
kobus1960
Oke, in jouw optiek kan ik naar de VW om alsnog een navigatie te eisen. Vervolgens door
naar de TV verkoper om het verschil in de aanschafprijs van diezelfde TV op te eisen.
Daarna ook nog even bij Ziggo de € 50,- eisen die de decoder nu goedkoper is.
Lucratief weekend wordt dit, of wordt ik uitgelachen?
 
MisterSenseo
In ieder geval word je zeker niet door mij uitgelachen want ik ben het helemaal met je eens.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
moeskoetie

Quote

kobus1960 schreef:

Oke, in jouw optiek kan ik naar de VW om alsnog een navigatie te eisen. Vervolgens door
naar de TV verkoper om het verschil in de aanschafprijs van diezelfde TV op te eisen.
Daarna ook nog even bij Ziggo de € 50,- eisen die de decoder nu goedkoper is.
Lucratief weekend wordt dit, of wordt ik uitgelachen?


hoe je het vergelijkt is voor jouw rekening.
ik zou het meer vergelijken met een lease auto(waar je per maand voor betaald) en waar een verbetering is doorgevoerd, die jij dan ook mag opeisen omdat je per maand betaald voor het beste product.
hier is volgens mij niets mis mee, en is een betere vergelijking die jij voorstaat, want dat zijn producten die aangeschaft zijn en waarvoor eenmalig een bedrag wordt betaald, en geen terugkerend bedrag zoals bij een abbo.
maar iedereen mag het uitleggen hoe hem het beste uitkomt nietwaar? (als je maar niet overdrijft natuurlijk)
2902091737
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe wifi modem router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie