obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ik haal regelmatig maar 0.0015% van beloofde snelheid
crankyslap
Update na 2 weken; ik heb geen succes gehad met het bereiken van ziggo, en het probleem hield uit zichzelf weer op, maar nu is het dus weer terug.

weird

Zoals je ziet erg apart gedrag, gaat binnen een halve seconden van 0 naar 40 mbps. 't probleem blijft zich maar voordoen, al sinds eind 2010 dus. Morgen nogmaals proberen te bellen, hoop dat ze d'r iets aan kunnen doen.
 
mesa57

Quote

crankyslap schreef:

Waarom melden ze dan niet dat het wachten extreem lang kan duuren, en dat als je niet met het gratis nummer belt je beter op kan hangen? Lijkt me toch handiger ipv gewoon "de hoorn erop gooien." Maar ik zal wel weer de enige zijn die er zo over denkt.

Op de helppagina van Ziggo.nl staan de verwachte wachttijden. Of ze kloppen weet ik niet.
 
crankyslap
Nee die kloppen van geen kant. Ik kwam eergisteren gelukkig in contact met ze en de website zei 3 minuten, ik wachtte er uiteindelijk 25.

Maargoed, dinsdag komt er een monteur langs met nieuwe modem. Zien of dat iets oplost.
 
Victorvandijk
Ik heb precies hetzelfde probleem, op sommige dagen is het internet extreem langzaam , op andere dagen is er niks aan de hand. Dit weekend weer erg traag, net een dowload snelheid van 0.60Mbps getest... Ligt niet aan de compu want alle apparaten (iphone, ipad) zijn dan even langzaam. Aan het thuisnetwerk kan het ook niet liggen lijkt me omdat op sommige dagen wel de beloofde 5Mbps gehaald wordt.

Crankyslap, ik lijk op dezelfde server te zitten als jij nl. Alphen ad Rijn, misschien zit daar een probleem. De speedtest van ziggo geeft trouwens wel goede scores terwijl speedtest.net dan slechte scores geeft en internet echt traag is, geeft te denken over ziggo's speedtest's betrouwbaarheid...

Ik ben erg benieuwd of die nieuwe modem helpt! Is dit er een met ingebouwde router? Heb ik nu niet. Succes.
 
crankyslap
Yup dit wordt er een met ingebouwde router. Er werd me verteld dat sommige hem al hebben (nieuwe klanten denk ik) en dat die tegen eind september bij alle klanten wordt geleverd, maar ik krijg m nu dus ietsje sneller door dit gebeuren.

Ik ben echter weinig hoopvol, lijkt me een stuk logischer dat er iets aan hun kant niet goed zit aangezien het zo uit en aan gaat.

De afgelopen 3 dagen gebeurt het trouwens stukken vaker en langer dan voorheen Sad

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 20 2011 14:53:57:
Okaydokay, monteur is gisteren langs geweest en heeft de nieuwe ubee modem geïnstalleerd. Tot nu toe lijkt het probleem verholpen maar aangezien het altijd al aan-en-uit gedrag heeft vertoond weet ik dit nog niet 100% zeker.

Mocht het probleem terugkomen post ik hier terug. En mocht ik dit vergeten (al een maand geen bericht ofzo), plaats hier dan een reply, dan krijg ik daarover bericht in m'n mailbox.
Gewijzigd door crankyslap op 20-07-2011 14:53
 
kobus1960
Mooi, we zijn benieuwd of dit blijvend oke is!! Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik haal regelmatig maar 0.0015% van beloofde snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Advertentie