obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo schrapt nog meer zenders @ Telegraaf
kobus1960
Ik gooi er nog maar eentje tegenaan.

Kamervragen over minder TV zenders bij Ziggo
 
MisterSenseo
Laten we maar eens afwachten wat hier het gevolg van is.
Als Ziggo verplicht is om het tarief te verlagen heb je kans dat er wel binnen de mogelijkheden iets anders verdwijnt of de kwaliteit vermindert,hoe dan ook,we gaan er allemaal op achteruit,wat de uitkomst ook is........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
psxvince

Quote

ronald001 schreef:

voel me best wel belazerd. ziggo zegt dat de meeste mensen geen cnn wil(?) haalt BBC, zdr, ard uit het pakket zadelt me op met vervelende lawaaierige ´informatieve´ zenders waar ik absoluut niet om gevraagd heb. ik moet om het halve jaar mijn zenders opnieuw instellen, krijg ongewenste emails met advertenties. ik ben bijna klaar met ziggo


Idd, wordt tijd dat je net zo als in Amerika je zenders stuk voor stuk uit kunt kiezen.
Ziggo heeft te veel monopolie positie betreft kabel tv, wordt tijd dat de overheid er wat aan doet.
 
kobus1960
Dit is een topic van 4,5 maand geleden, hierbij gesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo schrapt nog meer zenders @ Telegraaf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Advertentie