obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt weer steeds weg - Ziggo
Maartuhhh
ja klikerdeklak heb ik ingesteld, verder zo laten dan?
want die gateway setup ensoow, hoe moet ik daar komen dan???
1390908850
 
MisterSenseo
Dat is voor het nieuwe wifi modem,wel goed lezen.....Pfft
Voor jou is alleen "klikkerdeklik" en "klikkerdeklak" van toepassing.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Maartuhhh
nou, dat heb ik gedaan.
maar kijk het zit zo:
ik speel een spel, en daar kun je de ping van iedereen en jezelf zien.

ik als ik niks doe, stilsta, heb ik een normale ping, en iedereen rondom mij heen ook.
zodra ik veel knoppen in begin te drukken loopt mijn ping op tot 1200 en kan ik niet fatsoenlijk spelen omdat ik dan al aan de andere kant ben, maar mijn tegenstanders zien mij nog recht voor hun neus....

dus hoe kan dit?
zou port forwarding helpen?
1390908850
 
MisterSenseo
Zou kunnen ......................... beter helpt het als je niet draadloos werkt of je wireless adapter vervangt voor een 300 Mbit............nu kun jij gaan roepen dat het voorheen altijd goed gewerkt heeft..................Froegâh kon je ook internetten zonder viruskiller,om maar een voorbeeldje te noemen........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Maartuhhh
niet draadloos is geen optie, want dan moet ik iedere keer die draad aan mijn laptop hangen.
maar we kregen het probleem pas toen we die nieuwe modem kregen..
eerst dachten we aan de router, dus maar een nieuwe gekocht, het werd minder maar het bleef.
ik heb nu niet mijn virusscanner aanstaan, omdat hij dan dat programma blokkeert... terwijl het gewoon veilig is.
ben echt ten einde raad..
1390908850
 
MisterSenseo
Je zou als test je DNS in je router op 8.8.8.8 en 8.8.4.4 en indien aanwezig 8.8.2.2 kunnen zetten,of op www.opendns.com een gratis account maken en daar de servers van overnemen...
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Maartuhhh
oke, dus dan bedoel je static dns 1 static dns 2 en static dns 3 veranderen in de cijfers wat jij net zei? die ik net veranderd heb volgens klikkerdeklak??
1390908850
 
MisterSenseo
Jaaaaaaaaaaaaaaaa je gaat door voor de koelkast........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Maartuhhh
gedaan maar geen effect. beide dingen niet...
word er radeloos van.
hoe kan dit zomaar ineens...
1390908850
 
MisterSenseo
Nieuwe buren met draadloos internet,foute router gekocht,bekabeling gecorrodeerd,pc vervuild,automatische updates aan,malware/spyware in je pc,buren hebben een nieuwe magnetron,buren hebben nieuwe TL balk opgehangen.................moet ik nog ff doorgaan ????
Er zijn zomaar 50 redenen hoe dit "zomaar ineens" kan gebeuren.
Trek gewoon een kabel ipv draadloos en je bent van het hele gezeur af.
Draadloos is nog lang niet goed genoeg om een kabel te kunnen vervangen,tenzij je hele dure apparatuur neemt en je woont in een rustig gebied,wat betreft electronische apparatuur.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt weer steeds weg - Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie