obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Hulp nodig met WIFI modem/router Ubee
Akke
Inderdaad het Wifi kanaal wijzigen kan ook. Mijn Ubee stond "automatisch". Heb handmatig gewijzigd naar 7
 
ruige
Hoi, ook bedankt voor je reactie...

ik kan het vanavond niet proberen, ik zit nu bij mijn vriendin thuis.... die heeft ook internet van Ziggo, en hiet hebben we de Experia box... en ik zit hier, nu ik op dit forum schrijf gewoon via wireless te werken......


pffffffffffffffffff

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 26 2011 20:04:20:
ik zal het van de week allemaal gaan proberen... misschien te veel ziggo bakkies bij in de buurt.....

ik zal wel even laten weten hoe het afloopt....

heel erg vriendelijk bedankt voor de ontzettend snelle reacties

daar kan geen 0900 nummer tegenop....

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 26 2011 20:12:04:
Is iemand het andere probleem bekend? het probleem met de telefoon?
Gewijzigd door ruige op 26-07-2011 20:31
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp nodig met WIFI modem/router Ubee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Advertentie