obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
interactief inactief
harrry
Heb de helpdesk maar weer eens gebeld. Volgens de juf daar is morgen alles verholpen en was er al maanden sprake van een storing op de interactieve televisie. Dus maar weer wachten op morgen.

Ik heb het vermoeden dat er sprake is van een softwarefout: krijg bij het herinstalleren van de interactieve tv telkens weer een andere foutmelding, wordt zo maar ineens de firmware ge-upgrade, meldt ie dat de url van de remote host niet gevonden kan worden, is de vod niet bereikbaar, nou ja, het is best onderhoudend en lachwekkend.
 
moeskoetie
dan wachten we maar he?
hebben toch geen keus......ja opzeggen.....maar dat kan altijd nog wel.....de zenders doen het bijna.....allemaal...alleen ned3 en rtl4hd niet.
hopelijk is morgen inderdaad alles opgelost.
het zal best een hele operatie zijn dat omzetten, maar als je zo hoog opgeeft als ziggo...moet je het ook maar waarmaken vindt ik.
voor de rest alles in orde
2902091737
 
kobus1960
Spijt van je overstap van Tele2 naar Ziggo? Sad
 
moeskoetie
spijt van mijn overstap van tele2 naar ziggo.......absoluut niet.
ziggo is voor mij het beste wat me overkomen is op communicatiegebied, echter dat neemt niet weg dat het in orde moet zijn als je iets groots opzet en met zoveel spektakel begeleidPfft
2902091737
 
Undertaker
Moeskoetie, het spijt me zeer, hoe groot je ook iets opzet, en hoeveel technisch personeel erachter, ervoor of ertussen! het wordt gedaan door JAWEL mensen! en zoals wij een foutje kunnen maken kan technisch personeel / een computer dat ook....

Dus al is de hele wereld samengebracht om Ziggo een Naadloze overstap te geven, dat is nooit te garanderen! hoe graag Ziggo een Naadloze overstap ook zou willen en ervoor zou streven dat is gewoon niet mogelijk! ( niet bij iedereen mogelijk, bij mij is het naadloos bij 1e snachts toen ik het ging testen al gelukt! )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
moeskoetie
dit zegt dus altijd iemand waarbij het WEL goed is gegaan.
als heel limburg zonder actieve tv zit voor lange tijd, dan valt dit voor mij toch echt onder een andere categorie dan .....iedereen maakt wel eens een foutje ook ziggo.........zelfs op de site waar de storingen staan, worden we weer vooruit geduwd qua tijd die het inbelslag gaat nemen alvorens het probleem verholpen is.......Sad
2902091737
 
Undertaker
Zoals ik net al zei Smile technisch personeel werkt zo hard ze kunnen, wees blij dat ze de tijd updaten, en aangeven hoelang het ongeveer kan gaan duren, ik kom ook uit de wereld van Ziggo, ik heb vele installaties en problemen opgelost, ik weet ook precies ( in tegenstelling tot de consument ) wat er allemaal vooraf aan een storing gaat.

En ik kan jouw frustratie begrijpen, maar je kan niet van een Ziggo of een Kpn verwachten dat ze in 3 minuten nieuwe kabels, nieuwe wijkkasten, nieuwe lijnen, en alles nieuw hebben aangelegd, in mijn ogen is Ziggo vooruit strevend op het Multiplay gebied ( internet, bellen, en tv ) En zolang ik weet dat Ziggo er ALLES aan doet om een storing te verhelpen / voorkomen ( wat bij mij ook wel voorgekomen is hoor, een wijkkast die ontplofte de hoofdkabel die eraf sprong, een frequentie kast wat was doorgebrand ( stonk lekker btw Pfft ) , dan weet ik zeker dat het wel goed komt Smile

Jammer dat je een slechte ervaring met Ziggo heb gehad, maar ik weet zeker dat Ziggo niet express je loopt tepesten! want zo is het bedrijfsplan van Ziggo niet :-) ( en ook hun medewerkers waar ik 2 en half jaar mee samengewerkt heb als franchise)
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
kobus1960
We kunnen beter niets zeggen?
 
moeskoetie

Quote

Undertaker schreef:


En ik kan jouw frustratie begrijpen, maar je kan niet van een Ziggo of een Kpn verwachten dat ze in 3 minuten nieuwe kabels, nieuwe wijkkasten, nieuwe lijnen, en alles nieuw hebben aangelegd,

volgens mij zijn ze hier al langer mee bezig dan 3 minuten.........3maanden klpt beter toch??

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 02 2011 11:37:28:
[quote]kobus1960 schreef:

We kunnen beter niets zeggen?


slaat dat op mijn comment of...........
Gewijzigd door moeskoetie op 02-09-2011 11:37
2902091737
 
harrry
Niet klagen.En niet vergoeijlijken.Dat schiet toch niet op. Probleemoplossingen aandragen was toch de bedoeling. De juf van de helpdesk zei gisteren dat vandaag alles opgelost zou zijn. Laat die juf nou ongelijk hebben.Wie had dat toch gedacht. Maar hoe heet dat ook al weer? Prijs de dag niet voor het avond is? Ik zal de helpdesk maar weer eens bellen tegen zessen. Overigens, bij mijn zoveelste herinstallatie van Interactieve tv kreeg ik weer een andere boodschap: gegevens verzamelen. Even geduld aub. Ik heb een uurtje geduld gehad. Heeft niet geholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactief inactief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interactief werkt niet na update Storing : 11 28-01-2014
Nieuw interactief platform Ziggo in aantocht Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 02-12-2012
Maak je Humax ontvanger interactief via de TV portal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-05-2012
humax interactief na update Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 30-11-2011
Problemen Samsung smt-H3102 met interactief Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 07-10-2010
Advertentie