Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
interactief inactief
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-09-2011 11:52
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Komt erop neer dat wij de problemen bij Ziggo niet op kunnen lossen, dat klopt. Dat we proberen wat geduld met Ziggo te kweken, klopt ook. Wat we wel weten is dat men bij Ziggo 7 x 24 bezig is dit allemaal goed te laten verlopen. Wat we ook weten dat het hier om 1,2 miljoen aansluitingen gaat waar men nu wat meer data/signaal wil krijgen. En dat gaat nooit in 1 keer 100% goed. Bij geen enkele provider. Dat is wat we willen zeggen. Niets meer en niets minder. Ziggo Webcare (zijn hier normaal dagelijks wel even) is ook ingezet om alles op de rails te krijgen. En dat zijn ook bekwame lui, neem dat van ons aan. Op de HD zitten heren/dames die in eerste instantie (dat is hun opgedragen) hun lijstje opdreunen. Daar zijn zij nu voor ingezet. Zij kunnen het niet helpen, alleen maar aanhoren en eventueel loggen wie/wat/waar. |
|
|
harrry |
Geplaatst op 02-09-2011 12:39
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 31-08-2011 |
Ja maar, mijn interactieve tv doet het al een aantal maanden niet. Dat is geen probleem toch van de de grote aanpassing rond 1 september? Ik twijfel niet aan de inzet van de medewerkers, alleen aan de betrouwbaarheid van het product en de software daar rondom. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-09-2011 13:32
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote Heb je er ook over nagedacht dat het misschien wel aan jouw eigen binnenhuisinstallatie zou kunnen liggen ? No offence,ik heb het niet gezien hoor,maar als het nog nooit gewerkt heeft wordt het dan niet eens tijd om te kijken waar het probleem ligt ? Sowieso,met de prachtig mooie draaisplitter in je wandcontactdoos gemonteerd is de kans dat het nooit gaat werken ongeveer 98% ! Klik in mijn handtekening op "klikkerdeklik" en kijk of het bij jou ook zo aangesloten zit,in elk geval vanaf wandcontactdoos tot en met je interactieve decoder. Volgorde : AOP > Tratec breedbandversterker vooraanzicht de meest linkse aansluiting 1 > aansluiting 2. modem > aansluiting 3. interactieve decoder > aansluiting 4. 2e tv ( PS3,HDD recorder etc. ) op grotere afstand > aansluiting 5. 3e tv ( PS3,HDD recorder etc. ) grootste afstand Als het anders aangesloten zit,zou ik de boel ff uit elkaar slopen en volgens dit schema weer aansluiten. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
harrry |
Geplaatst op 02-09-2011 14:13
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 31-08-2011 |
Heb daar nog niet gekeken, omdat ik erop vertrouwde dat de twee monteurs die dit aangelegd hebben, daar geen fouten in maken. Op positie 3 zit niks, de kabel naar de eengatsdoos in de woonkamer zit op positie 4. Die kabel past niet op positie 3, of moet ik een ander stekkertje gaan monteren? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-09-2011 14:19
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Allerbelangrijkste is dat er geen draaisplitter in je wandcontactdoos zit. Kabel van wandcontactdoos naar versterker in poort 1 Modem in poort 2 en interactieve decoder poort 3. Hoe je het verder aansluit moet je zelf weten,maar als hierboven is belangrijk voor interactieve tv. In je pakket voor interactieve tv heb je verscheidene verloop stekkers gekregen,waarmee je alles passend kunt maken. Zo heb ik althans dat doosjes ook ontvangen. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
harrry |
Geplaatst op 02-09-2011 14:30
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 31-08-2011 |
Poort 1 en 2 zijn conform jouw klikkerdeklik-voorbeeld. Alleen de aansluiting decoder zit bij mij niet in poort 3 maar in poort 4 : volgens de installatiehandleiding geeft poort3 2dB en poort 4 4dB versterking. Moet ik hem nu wel verplaatsen naar poort 3 of niet? |
|
|
moeskoetie |
Geplaatst op 02-09-2011 14:35
|
Activiteit » Alles-in-1 Extra » Cisco EPC3928 WiFi » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 123 Lid sinds: 06-11-2009 |
de netwerkfouten die hij nu aangeeft, hebben volgens mij geen enkele betrekking op de aansluiting van de bekabeling. in andere gevallen zal het best zo zijn dat je het voltens de klikkerdeklik moet aansluiten, maar in dit geval dus niet. dit ligt zuiver bij ziggo en het 1 september synchroon. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-09-2011 14:41
|
Beheerder » Koffiehuis MisterSenseo » 2531XC » Alles-in-1 Complete » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Laat een ieder die het beter weet mij corrigeren,maar volgens mijn kennis ervan zijn alle poorten bi-directional,dus zou het niets uit moeten mogen maken of de decoder in poort 3,4 of 5 zit. Je kunt het als test doen,maar ik denk niet dat het veel verschil zal maken. Je zou als test je decoder direct in je wandcontactdoos doen,om te testen of die versterker wel goed is maar tegelijkertijd bedenk ik me dat je modem ook in je versterker zit en daarover had je niet geklaagd dus zou het de schijn hebben dat je versterker goed is. Ook heb ik je niet gehoord over de signaalsterkte dus die zal dan ook wel in orde zijn neem ik aan. Misschien een ander idee,wacht even een paar dagen af,Ziggo is natuurlijk nog volop bezig,geef ze ff een klein weekje,en ga dan bellen met de vraag of jouw interactieve tv wel geactiveerd is ?!?!? Het lijkt erop dat je er dus zelf alles aan gedaan hebt,volgens ons schema hoort het prima te werken maar voorwaarde is wel dat het actief is.......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
veloci |
Geplaatst op 03-09-2011 01:49
|
Activiteit Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
met de draaisplitter gaat het nooit werken, die moet er zeker uit. Dr zit ee nfilter in die de retourlijn blokeert! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03-09-2011 03:00
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De bottleneck van de Ziggo setup, hij is in ieder geval al in de krochten van deze aardbol verwenst door de admins hier, WEG MET DAT DING. Zou prettig zijn als Ziggo dat onding zou erkennen als onding....... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactief inactief', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
interactief werkt niet na update | Storing | : 11 | 28-01-2014 |
Nieuw interactief platform Ziggo in aantocht | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 2 | 02-12-2012 |
Maak je Humax ontvanger interactief via de TV portal | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 22-05-2012 |
humax interactief na update | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 30-11-2011 |
Problemen Samsung smt-H3102 met interactief | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 07-10-2010 |
Advertentie