obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV activeren.
Monteur_kees
ik heb je een bericht gestuurd
gr, Piotje


Quote

Martien schreef:

Piotje.

Kon het niet meer afwachten en de fabrieksinstelling inmiddels hersteld en jouw voorgestelde stappenplan doorlopen. Helaas zonder het gewenste resultaat.
Heb je een PB gezonden.

(Bij het herstellen van de fabriekinstellingen blijf een opname behouden, dus die kan ik morgen in ieder geval nog bekijken)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Martien
Piotje,
Heb alle handelingen nogmaals uitgevoerd. Helaas geen enkel suc6. Blijf dit voorlopig maar doen. Maar als dit dit niet lukt, is er dan nog een andere oplossing/mogelijkheid? Zie ook mijn antwoord op jouw verzonden PB




Quote

piotje schreef:

ik heb je een bericht gestuurd
gr, Piotje


Quote

Martien schreef:

Piotje.

Kon het niet meer afwachten en de fabrieksinstelling inmiddels hersteld en jouw voorgestelde stappenplan doorlopen. Helaas zonder het gewenste resultaat.
Heb je een PB gezonden.

(Bij het herstellen van de fabriekinstellingen blijf een opname behouden, dus die kan ik morgen in ieder geval nog bekijken)


Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 05 2011 14:12:05:
Piotje,

Ik blijf het proberen!. De monteur die destijds bij mij alles heeft geInstalleerd heeft om de beeldkwaliteit op de slaapkamers boven te verbeteren een Astro AL 223 gemonteerd. Kan dat e.e.a. nog beïnvloeden?
Gewijzigd door Martien op 05-09-2011 14:12
 
Monteur_kees
heb je een bericht terugstuurd



Quote

Martien schreef:

Piotje,
Heb alle handelingen nogmaals uitgevoerd. Helaas geen enkel suc6. Blijf dit voorlopig maar doen. Maar als dit dit niet lukt, is er dan nog een andere oplossing/mogelijkheid? Zie ook mijn antwoord op jouw verzonden PB




Quote

piotje schreef:

ik heb je een bericht gestuurd
gr, Piotje


Quote

Martien schreef:

Piotje.

Kon het niet meer afwachten en de fabrieksinstelling inmiddels hersteld en jouw voorgestelde stappenplan doorlopen. Helaas zonder het gewenste resultaat.
Heb je een PB gezonden.

(Bij het herstellen van de fabriekinstellingen blijf een opname behouden, dus die kan ik morgen in ieder geval nog bekijken)


Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 05 2011 14:12:05:
Piotje,

Ik blijf het proberen!. De monteur die destijds bij mij alles heeft geInstalleerd heeft om de beeldkwaliteit op de slaapkamers boven te verbeteren een Astro AL 223 gemonteerd. Kan dat e.e.a. nog beïnvloeden?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Martien
Dankzij Piotje, die mij een foto van mijn bekabeling naar een contactpersoon liet sturen is mijn probleem opgelost. De bekabeling (umu 01) was niet correct en na correctie daarvan was het zo gepiept. Dus gewoon eigen schuld, dikke bult.

Piotje en Kees, klasse mannen. En nogmaals hartstikke bedankt!
 
Monteur_kees
bedankt ook namens kees, hahahaha


Quote

Martien schreef:

Dankzij Piotje, die mij een foto van mijn bekabeling naar een contactpersoon liet sturen is mijn probleem opgelost. De bekabeling (umu 01) was niet correct en na correctie daarvan was het zo gepiept. Dus gewoon eigen schuld, dikke bult.

Piotje en Kees, klasse mannen. En nogmaals hartstikke bedankt!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
kobus1960
Kijk!! Weer een probleem opgelost, mogen wij meekijken naar het probleem?
Kunnen we misschien later weer mensen helpen! Wink
 
Martien
Kobus,
Ik had een foto van de bestaande bekabeling willen bijvoegen, maar (ook!) dat wil niet lukken. (te grote bestandsgrootte) Ik heb een Astro AL 223 signaalversterking.

In de kern komt mijn verhaal er op neer dat ik er niet van op de hoogte was dat de TV/Radio op de umu01 niet retourgeschikt is.
Dus alle mensen die van interactief tv willen genieten moeten de kap/deksel van de UMU verwijderen door daar een kwartslag -tegen de klok in - mee te draaien. De aansluiting die voorheen naar de aansluiting tv/radio van de umu liep rechtstreeks op de alsdan zichtbaar geworden aansluiting bevestigen. Vervolgens nog de datalijn tussen de modem en de verdeler aangebracht.
 
MisterSenseo
klikkerdeklik dus........Pfft............goed bezig Ziggo.........Pfft..........jammer van die ondertoon..............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Ik heb de foto gezien gezien middels piotje, helder, draaidoos. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV activeren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Activeren Technicolor modem Klacht over Ziggo : 3 26-05-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
wfi aan-uit activeren WiFi, draadloos netwerk : 19 15-09-2015
Advertentie