obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Dagenlang geen internet en soms 1% van de beloofde snelheid
kobus1960
Er is geen oplossing goed in de ogen van iemand met een storing.
Dan deugt geen enkele instelling, leverancier of ISP. Zo is het eenmaal.

De straat is op 25 Augustus open geweest, Ziggo schuld.
Kabel beschadigt, alweer Ziggo schuld.
Storing, ook Ziggo schuld.
Aannemer komt over 2 weken, nogmaals Ziggo schuld.
Kortom, weg bij Ziggo.
 
veloci
Dat de aannemer pas komt over 2 weken ligt echt niet aan ziggo of de aannemer. Meestal zijn de vergunnings aanvragen bij de gemeente de oorzaak van de lange wachttijd. Dat moet natuurlijk langs een peloton aan ambtenaren die er hun goedkeuring aan moeten geven. En als het uiteindelijk 2 weken duurt heb je nog mazzel ook!!
 
kobus1960

Quote

veloci schreef:

Dat de aannemer pas komt over 2 weken ligt echt niet aan ziggo of de aannemer. Meestal zijn de vergunnings aanvragen bij de gemeente de oorzaak van de lange wachttijd. Dat moet natuurlijk langs een peloton aan ambtenaren die er hun goedkeuring aan moeten geven. En als het uiteindelijk 2 weken duurt heb je nog mazzel ook!!


Oke, even een aanvulling op mijn eerdere post, die was cynisch bedoeld. Pfft
 
robspanjaart
Ik hoop niet dat het niveau hier altijd zo is.
 
BMP

Quote

robspanjaart schreef:

Ik hoop niet dat het niveau hier altijd zo is.


Niveau, ja het is hier zoals het is, met een knipoog, humor en ook cynisme, Grin zo zijn er ook andere fora waar je alles precies volgens de regels kan gaan doen,
een waarschuwing , ban heb je soms zomaar te pakken, op fora waar iedereen zijn zegje doet kan dat wel eens verkeerd begrepen of gelezen worden, met bovenstaande als gevolg, helaas.

Ik heb zelf een keer op het zuster Alice forum iemand moeten bannen in de drie jaar dat ik actief ben, en dat is vrij uniek, nogmaals hier is alles lekker los en veel humor,
en er kan veel,....... je kan je daar in vinden of niet, dat is aan je zelf Smile


Kobus en de andere collega's steken enorm veel vrije tijd in dit forum om belangeloos gebruikers te helpen, en met veel succes, en dat beetje humor en cynisme hoort er nu eenmaal bij.

Wink
Gewijzigd door BMP op 11-09-2011 23:12
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Burp.............ik bedoel maar...........sorry,maar na een heerlijk broodje Döner moet je soms boertje laten........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Goed gedaan jochie! geef jezelf maar een schouderklopje! ( en ondertussen vallen er 2 mensen dood van de stoel Pfft ) ow nee wacht 1 en een hond!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Als er een storing gaande is als gevolg van het raken van een kabel dan word er door Ziggo een aannemer ingeschakeld om deze breuk te herstellen.

De aannemer mag echter niet zomaar beginnen met graven , hiervoor zijn vergunningen nodig.

Een afhandeltijd van 2 weken is in het geval van een kabelbreuk dan ook nrmaal te noemen.

Ziggo-webcare_Erwin
Ziggo WebCare
 
Robert
Zondag 11-9-2011 maar weer eens mobiel gebeld met Ziggo. Oud Motorola modem van stal gehaald en deze aangesloten, deze komt wel online maar helpdesk geeft aan dat deze niet meer geactiveerd mag worden. Monteur die op 16 sept komt zal dus modem mee moeten nemen lijkt mij. Monteur die 13 sept bij de buren komt zou ook even de moeite kunnen nemen om 2 deuren verder (bij mij dus) ook een modem af te geven. Helaas kan dit logistiek niet worden opgelost volgens de medewerker van de helpdesk. Komt volgens hem doordat de ICTers dit niet goed geprogrammeerd krijgen. Klinkt niet echt logisch maar ja. Diezelfde medewerker wist mij te vertellen dat er eind augustus tussen de 20.000 en 30.000 modems kapot zijn gegaan door de bliksem. (die zijn dus letterlijk naar de bliksem) Nu maar hopen dat er voldoende modems op voorraad zijn. Om sneller actie voor elkaar te krijgen moet ik de buurt in gaan, bij mensen aanbellen en vragen of ze ook problemen hebben met Ziggo, of deze vervolgens ook een storing/klacht willen melden. Dan kan Ziggo sneller actie ondernemen.
Dit klinkt volkomen logisch toch Sad
 
BMP

Quote

MisterSenseo schreef:

Burp.............ik bedoel maar...........sorry,maar na een heerlijk broodje Döner moet je soms boertje laten........Wink



jaja Senseo en Döner is niet een goede combi, alles nog goed verder? PfftGrinCool ghehehe
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagenlang geen internet en soms 1% van de beloofde snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie