obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding met Linksys E3000 en USB aansluiting
MisterSenseo

Quote

BeaR schreef:


En we zijn zo goed op weg... Comfort Hele huis op 5.5 up / 60 down / ping max 15. Maar hij? Maar 40..........


Uhm..........wil je er even rekening mee houden dat die maar 40 Mbit draadloos meer dan het dubbele is van wat anderen als max kunnen veroorzaken ?
Ik zou me totaal niet druk maken over die snelheid en blijf je dat wel doen is naar bedraad overschakelen een beter plan, denk ik.
Je blijft met draadloos altijd interfentie houden van bijvoorbeeld een TL balk of een magnetron o.i.d dus die 40 Mbit draadloos is gewoon prima te noemen.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
BeaR
Alle aanpassingen in de meterkast zijn nu gedaan (hield nog een slag om de arm). En ziet er weer gestroomlijnd uit.
Ik had nog een goed splitter (1 -> 3 met terminator). Deze op poort -4 out- geplaatst zoals specs aangeven. Kwalilteit nog steeds goed. Cool

@ Kobus: Dit is mijn definieve schema en ziet er alsvolgt uit:

netwerkbeardef

@ Senseo: Oh, ik ben zeker niet ontevreden. Maar ik ga verder op zoek. Hele huis op 40 zou niet kunnen. Maar 4 op 60 down en 1 op 40 down... kan er iets anders aan de hand zijn dan bijvoorbeeld inteferentie ik blijf wat dat betreft zoeken. Mocht ik het antwoord gevonden hebben plaats ik dat wel hier.

Op een gegeven moment word je het gerotzooi zat en ben je heel blij dat het opgelost is. Mag ik jullie, Nicholas, Kobus en Senseo, heel erg bedanken voor de geweldige hulp en het wegnemen van een grote ergenis in Huize BeaR! Clap

Gr BeaR
Ziggo Alles-in-1-Plus - 60/6 Mbp/s - Ziggo modem Ubee 3200EVW <- wirered -> Router Cisco Linksys E3000
Aangesloten:
Wired: 2 x PC (W7) - PS3 - TV
Wireless: 1 x PC (Vista) - 1 x PC (W7)- Laptop (W7) - Div smartphones
 
Nicholas
Geen dank Thumbs Up Huize BeaR kan er weer mee door Clap
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding met Linksys E3000 en USB aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo aansluiting niet opgeleverd nieuwbouw Algemeen : 3 25-10-2019
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
Advertentie