obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
ziggo digitale tv installeren geen signaal
nathalie20
Vandaag is een monteur van Samsung geweest. Hij heeft zijn eigen kaart van Smit in de tv geprobeerd en die deed het. Terwijl de module van Neotion het niet doet. Voor de zekerheid heeft hij een ander moederbord in de tv gedaan en weer getetst. Maar mijn Neotion module deed het ook daar niet. Daarom weer het oude moederbord er weer in. Conclusie: het ligt toch aan de CAMmodule van Neotion. Terwijl ik deze in een electronica zaak getest heb in een andere tv en daar deed ie het wel. Dus ik naar de Media Markt om een nieuwe CAM module van Smit te vragen (ruilen). Maar helaas deze verkopen ze niet bij de Media Markt. Ook daar hebben ze mijn module getest en ook daar doet hij het wel. Ik heb nu van de verkoper de testmodule die ze in de winkel gebruiken meegekregen van Smit. Om te kijken of deze het wel doet in mij n tv. En ja, deze doet het dus wel. Nu heeft de verkoper dus mijn "nieuwe" Neotion module en ik heb de oude Smit module die ze daar in de winkel gebruiken. Zonder verpakking en zonder bon. Ik twijfel nog wel even of ik het zo zal laten. Omdat ik nu een gebruikte module heb die ze daar in de winkel gebruiken. Maar hij doet het nu wel. Mocht er nu wat mee zijn dan heb ik geen bon ofzo. Maar aan de andere kant ben ik superblij dat na meer dan een maand tijd en energie erin steken de module het nu doet en ik gewoon digitale tv kan kijken, Wat me wel opvalt is dat als ik de tv aan doe dan komt er eerst een zwart scherm met "authenticatie" in beeld en vervolgens springt ie wel op de zender. Bekend verhaal? Wat vinden jullie deze module van Smit maar gewoon houden ondanks dat het een gebruikte module in de Media Markt is?
 
MisterSenseo
Die één na laatste zin van je is normaal,heb ik ook op mijn LG tv.
Jouw verhaal is nou juist waarom ik altijd roep om een CI+ module te kopen bij Ziggo zelf,je ziet wat voor ellende je kunt hebben.
Als jouw toestel in de lijst gecertificeerde tv's van Ziggo staat gaan zij net zolang gratis door tot het opgelost is want dan kunnen ze niet gaan roepen dat het niet aan hen ligt.......Pfft

Als laatste zou ik zeggen,lekker die 2e hands module erin laten zitten,hij werkt en houwe zo.........Wink
Mocht ie over een jaar stuk gaan,bij Ziggo een nieuwe bestellen,bespaart je een gigantische berg energie,tijd en ergenis.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bobby1966
Nathalie,

Kan je aangeven bij welke Mediamarkt (plaats). In meerdere MM heb ik Smit wel zien liggen.

Vast bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ziggo digitale tv installeren geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Advertentie