obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw modem: Giga klote verbinding!
BMP
Naar aanleiding van de vele negatieve berichten over het nieuwe draadloze ubee modem,
zomaar even een snelle google search op slechte wifi ubee,




Met een c/peetje van het concurrerende forum, en zo zij er veel meer berichten op het www Frown


2 augustus 2011, 23:11
Heb sinds kort een ubee modem maar krijg zelfs als mijn laptop er naast staat maar 3 van de 5 streepjes ontvangst. loop ik verder de kamer uit zeg 5 meter dan is er al geen ontvangst meer. met de oude modem en router had ik geen problemen. Wat kan het probleem zijn ?

2 augustus 2011, 23:24
..ik vind de WiFi kwaliteit van de nieuwe Ubee 3200 niet te vergelijken met bijv. een WNDR3700. Ik heb een muur tussen de Ubee en mijn laptop en op Inssider is de signaal sterkte met de helft ingezakt..met de WNDR3700 heb ik er diverse muren tussen voordat er sprake is van 50% reductie in signaalsterkte.

Aldus de cepees Frown

Ik heb zelf een WNDR3700 perfect door twee betonnen plafonds tot op de zolder prima signaal.
Gewijzigd door BMP op 18-10-2011 17:02
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Ik wil hieraan toevoegen dat verticale plaatsing van dit ding een verbetering
geeft, dus leds naar boven, kabels naar beneden, dit modem biedt die mogelijkheid.
Maarrrr, hij blijft ver achter bij de bekende routers qua signaal.

Het ding doet wat ie doen moet, niet meer en niet minder, hij blijft achter
bij de bekende merken routers. Echter Ziggo is middels de voorwaarden
gedekt door de werking. Zo simpel is het. Geen speld tussen te krijgen.

Wil je ergernis voorkomen, zet er een eigen router achter (zoals voorheen) en
je bent van alle problemen verlost.

Dit is hoe ik m gebruik; modemdeel naar m'n router t.b.v. m'n PC netwerk.
WiFi deel voor de 2 smartphones die we hier hebben, dat gaat uitstekend.
 
mesa57
Diverse mensen hebben na reset een firmware update ontvangen.
Wellicht dat de problemen dan opgelost zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw modem: Giga klote verbinding!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
Advertentie