obey-robots.txt
21 Januari 2017, 07:20
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 45% [10 stemmen]
45% [10 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 55% [12 stemmen]
55% [12 stemmen]

Stemmen: 22
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

klacht internetverbinding

monique4
Bij ons lag vandaag 5 keer het internet er uit. Dit gebeurt regelmatig sinds we over zijn op Ziggo. Met Casema hadden we NOOIT klachten.
Ik vind dat alles met Ziggo SLRECHT geworden is en ik zal niemand aanraden om bij Ziggo te gaan. Dat spotje kunnen ze ook beter niet uitzenden want ik ga compleet over mijn nek.
 
stanny
Heyyyy Mede-gedupeerde....

Ik meld het maar even: sinds een paar dagen weer mijn internet terug. Na bijna 5 werkdagen. Niet normaal. Om maar ff 2 belangrijke feiten te noemen: De enorme lange wachttijd voordat je geholpen wordt. En dan 2: iemand aan de lijn krijgen, die geen zinnig antwoord kan en wil geven....... Weet niet of dat hier ook mensen van Ziggo meekijken, maar ik zou het zeker anoniem doen. Je kan er volgens mij NIET trots op zijn dat je daar deel vanuit maakt.....

Laat staan het besef hebt, welke verantwoordelijkheden je draagt.

Sailing "HOME" zou ik bijna zeggen.......

Grt,


stannyAngry
 
Jovel
Eric ,

succes :-)
 
Louisk
Ik heb sinds enkele weken vreselijk traag internet. Ondanks dat ik bij @home een abonnement had van 4 mb downloaden, haalde ik nadat Ziggo geboren werd, snelheden van gemiddeld 11 mb! Een tijdlang tot ongeveer begin augustus was de snelheid conform de snelheid behorende bij mijn abonnnemet, dus 4mb downloaden. Helaas valt vanaf ongeveer begin augustus regelmatig de verbinding weg. Soms inclusief de telefoon. Omdat ik via grabit van nieuwsgroepen download is de snelheid en stabiliteit van de internetverbinding goed te zien. Vandaag is mijn snelheid nog géén 1mb! Gemeten met speedtest.bbned.nl. Maar de snelheid is al dagen lang hooguit 1.5mb! En als ik via nieuwsgroepen download zie ik ook nog eens dat ik een soort van klapperverbinding heb. Erg vreemd!
Ik heb de helpdesk vandaag gebeld en deze zei dat het probleem zichtbaar was bij hun en dat het aan de bedrading van het modem lag, iets in die trend in ieder geval. Er zal mij nieuwe bedrading(?) toegestuurd worden. Wanneer dat niet helpt zal een monteur van Ziggo gestuurd worden. Vreemd is dat ik al zeker een jaar nooit problemen had met de snelheid. En dan nu ineens zou het aan de bedrading liggen? Misschien dat het ook te maken heeft met de overstap van @Home naar Ziggo, die ik zelf heb aangevraagd. Ik heb nu een 2e digitale ontvanger ontvangen. Ik snap er geen jota meer van.......Shock
 
Louisk
Louisk schreef:
Ik heb sinds enkele weken vreselijk traag internet. Ondanks dat ik bij @home een abonnement had van 4 mb downloaden, haalde ik nadat Ziggo geboren werd, snelheden van gemiddeld 11 mb! Een tijdlang tot ongeveer begin augustus was de snelheid conform de snelheid behorende bij mijn abonnnemet, dus 4mb downloaden. Helaas valt vanaf ongeveer begin augustus regelmatig de verbinding weg. Soms inclusief de telefoon. Omdat ik via grabit van nieuwsgroepen download is de snelheid en stabiliteit van de internetverbinding goed te zien. Vandaag is mijn snelheid nog géén 1mb! Gemeten met speedtest.bbned.nl. Maar de snelheid is al dagen lang hooguit 1.5mb! En als ik via nieuwsgroepen download zie ik ook nog eens dat ik een soort van klapperverbinding heb. Erg vreemd!
Ik heb de helpdesk vandaag gebeld en deze zei dat het probleem zichtbaar was bij hun en dat het aan de bedrading van het modem lag, iets in die trend in ieder geval. Er zal mij nieuwe bedrading(?) toegestuurd worden. Wanneer dat niet helpt zal een monteur van Ziggo gestuurd worden. Vreemd is dat ik al zeker een jaar nooit problemen had met de snelheid. En dan nu ineens zou het aan de bedrading liggen? Misschien dat het ook te maken heeft met de overstap van @Home naar Ziggo, die ik zelf heb aangevraagd. Ik heb nu een 2e digitale ontvanger ontvangen. Ik snap er geen jota meer van.......Shock


Ik ben er inmiddels uit.Het lag aan mijn draadloos linksys router WGT54. Nadat ik deze even van de stroom had afgehaald werkte daarna alles weer perfect. Grin
 
kelly
voorheen met @home nooit problemen gehad!!
Nu met ziggo continu internet problemen!!! om gek van te worden!!
Zeker 3 tot 4 keer in de week geen verbinding en uren aan de telefoon zitten om eens iemand aan de lijn te krijgen en dan nog eens te horen er is ( WEER ) een storing!!!!
Sjonge jonge.. enige optie is opzeggen!!!! en dat ga ik dus ook zeker doen!!!!!!!!!!!
 
Louisk
Al een maad of twee lang heb ik een vreselijke ...verbinding met internet. Ik heb een alles in 1-pakket Plus van @home en dat ging ruim een jaar goed. Géén klachten. Omdat ik veel werk met het downloaden vanuit nieuwsgroepen zie ik precies hoe de verbinding en downloadsnelheid is. Een verschrikking dus. Heel af en toe lijkt alles te werken zoals je mag verwachten en waarvoor ik ook betaal. Maar dat is veel en veel eerder uitzondering dan regel! Na talloze keren met de helpdesk te hebben geschakeld en o.a een vernieuwde aansluiting (want daar zou het mee te maken hebben....) is het nog steeds 3 keer niets!
Even een test via speedtest.bbned.nl.... en ja hoor! Ik haal maar liefs 39,8KB/SEC(!) oftewel 318kbps... terwijl ik een abonnement van 4000kpbs heb en ook voor betaal!

Ik woon in Oisterwijk en wacht nog "even" af totdat écht alles is overgezet naar Ziggo. En als het dan nog steeds op deze manier gaat dan mag ziggo van mij de boom in!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klacht internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo 8 15-12-2016 20:27
klacht Algemeen 6 10-12-2016 01:10
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
klacht Klacht over Ziggo 2 13-06-2015 13:33
EWM3200 + TPLink 1043 wegvallende internetverbinding via wifi Eigen netwerk 5 01-03-2014 22:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo02:45:16
| Puma05:55:13
| Zippo07:23:49
| misterstomp07:37:57
| Bitfreak10:30:44
| Gilex12:37:57
| Black Tiger16:21:52
| Desmark17:17:46
| jantje196019:55:00
| Matty 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan