obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren
MaXMhZ
Helemaal mee eens Black Tiger.

Trouwens, waar blijft al die thuiscopy-toeslag die wij al jaren op lege media dokken... Precies. In de zakken van oud-politici die dit soort bedrijven bevolken.

Moet je eens proberen die toeslag terug te krijgen omdat je de media alleen gebruikt voor eigen materiaal.

Dat is nog nooit iemand gelukt volgens mij.

Om maar te zwijgen over de inbreuken die die grote entertainment bedrijven zelf maken op copyright materiaal waar ze niet de rechten van bezitten...

Of de kunstmatig opgekrikte prijs van hun producten.
 
Black Tiger
Da's wat ik bedoel, die tenten besodemieteren zelf de zaak.

Da's met Brein zo en ook met Buma Stemra.
Laatst niet gelezen dan? Buma was miljoenen kwijt plots, waar waren die gebleven? Schijnbaar maakt niemand zich daar druk over want je hoort er niets meer van.
Ik heb ook eens een paar artiesten gekend, die hebben nooit iets van Buma gezien, maar moesten wel afdragen als ze in hun eigen café optraden.
Buma is toch bedoeld om artiesten te betalen?
Andere artiesten hadden wel gekregen, maar dat was een lachertje.

Volgens mij krijg je uberhaupt alleen maar normaal betaald in dit land als je tot de top 10 artiesten behoort ofzo. Maarja da's logisch, dan kun je ook een dikke advocaat betalen om Buma op de tenen te trappen.
Alle anderen worden aan het lijntje gehouden.

Zelfde dus met stichting Thuiskopie, dat zou ook afgedragen worden aan artiesten en filmmaatschappijen die dan zogenaamd verlies zouden leiden.
Volgens mij wordt dat onderling met de Buma geregeld en krijgen artiesten dus niets.

En inderdaad als jij een bedrijf had wat backups maakte op cd en dvd of alleen die media bedrijfsmatig gebruikte, probeer dan maar eens wat van die afdrachten terug te krijgen.

En dan hebben ZIJ het over diefstal? Ze doen er immers zelf aan mee. Noem mij anders eens EEN enkel ander voorbeeld, waarbij mensen betalen voor iets wat ze wel hebben maar waar ze het niet voor gebruiken als waarvoor betaald moet worden.

Da's hetzelfde als dat ik een auto heb, en dan mee moet betalen aan het circuit van Assen waar ik nooit op rij. Vage wereld.

In Duitsland is dat anders geregeld, daar betaal je eenmalig op de hardware. Dus kocht jij een brander, dan betaalde je de brander een beetje duurder, er zat niets op lege media.
Maar dat brengt hier in dat krenterige landje niet genoeg op uiteraard, hier moeten de mensen zoveel mogelijk uitgemolken worden.
Dat zie je goed terug aan accijnzen, dit soort stichtingen etc.

Sorry hoor, is niet tegen jullie of gebruikers gericht. Maar ik wordt altijd een beetje pissig van dit soort organisaties. Die bij hun oprichting wel de juiste bedoelingen hadden (bescherming van auteursrecht), maar het steeds verkeerd uitvoeren. En uiteindelijk eindigen met geld wegsluizen in eigen zakken.
Greetings, Black Tiger
 
guicher
Hallo allemaal,

Weet niet hoe het bij jullie is, maar de site is nog gewoon bereikbaar voor mij Smile

mvg
guicher
1012866888

Let the speed be with you... Wink
 
BMP
Volgens het vonnis zou dat binnen 10 werkdagen moeten gebeuren, en die deadline is al voorbij.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
barre61
Dat is per 1 februari zie deze link

Edit mod:link klikbaar gemaakt......Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 28-01-2012 19:36
 
BMP
Bericht volgens tweakers http://tweakers.net/nieuws/79266/zigg...keren.html

Daar hebben ze het over tien werkdagen, blijkt dus niet zo te zijn aangezien de PB nog niet geblokkeerd is.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
veloci
(sorry kon me eigen niet tegen houden) Ziggo werkt toch maar 1 dag in de week? Wink
 
kobus1960
Je hebt toch al een andere provider? Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie