obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV Portal Humax 5100c werkt niet
Skytiger

Quote

MisterSenseo schreef:

Veel succes bij je nieuwe provider dan........Pfft
Je gaat deze problemen ook bij alle andere providers krijgen.
Wat mij betreft heel veel succes........


Ho ho dit geldt toch niet voor mij hè?

Ligt dat echt aan ziggo?
Zo ja wat kan ik er dan aan (laten) doen?

Grtzzz
Sky
 
MisterSenseo

Quote

Skytiger schreef:

Quote

MisterSenseo schreef:

Veel succes bij je nieuwe provider dan........Pfft
Je gaat deze problemen ook bij alle andere providers krijgen.
Wat mij betreft heel veel succes........


Ho ho dit geldt toch niet voor mij hè?

Ligt dat echt aan ziggo?
Zo ja wat kan ik er dan aan (laten) doen?

Grtzzz
Sky


Nee dat gold voor "sappel"............jouw probleem is door andere sprekers al besproken,en ik had er ook al iets over gezegd.
Had je die optie al geprobeerd en zo ja is het gelukt ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Skytiger

Quote

MisterSenseo schreef:

Quote

Skytiger schreef:

Quote

MisterSenseo schreef:

Veel succes bij je nieuwe provider dan........Pfft
Je gaat deze problemen ook bij alle andere providers krijgen.
Wat mij betreft heel veel succes........


Ho ho dit geldt toch niet voor mij hè?

Ligt dat echt aan ziggo?
Zo ja wat kan ik er dan aan (laten) doen?

Grtzzz
Sky


Nee dat gold voor "sappel"............jouw probleem is door andere sprekers al besproken,en ik had er ook al iets over gezegd.
Had je die optie al geprobeerd en zo ja is het gelukt ?


Ja ik heb t al geprobeerd, en nee helaas niet gelukt.
Ziggo webteam Jelle en ik hadden PM contact.
Daarin had hij stappenplan geschreven, maar ook dat werkte niet.
Ik wacht op zijn reactie.
Hij moest mijn postcode en huisnr hebben vandaar...

Ik hoor graag van jullie...
 
MisterSenseo
Ik denk dat je dat tzt van Jelle gaat horen als hij je lijn heeft uitgelezen........hoop ik voor je.
Het is een vreemd verhaal als je je binnenhuisinstallatie volgens "klikkerdeklik" hebt aangesloten en het werkt niet,tot nu toe werkte het in alle gevallen wel.
Hou ons maar op de hoogte aub....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Skytiger
Betreft sappels reactie, dat kan ik wel beamen.
Onderhoud heeft plaatsgevonden en de melding van geen vod stroom en niet genoeg bandbreedte die had ik ook.

Mijn bandbreedte is van zo'n 50-70 Mbps naar zo'n 10-30 Mbps gegaan... :s

Maar om nu te zeggen van ik gooi de handdoek in de ring. Nee!
En dan erbij KPN is ook niet alles.
Tele2 is helemaal geen optie...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 25 2012 01:02:33:

Quote

MisterSenseo schreef:

Ik denk dat je dat tzt van Jelle gaat horen als hij je lijn heeft uitgelezen........hoop ik voor je.
Het is een vreemd verhaal als je je binnenhuisinstallatie volgens "klikkerdeklik" hebt aangesloten en het werkt niet,tot nu toe werkte het in alle gevallen wel.
Hou ons maar op de hoogte aub....


Het heeft nl. in eerder stadium gewerkt. Vandaar het vreemde...
Gewijzigd door Skytiger op 25-01-2012 01:02
 
MisterSenseo
Ja inderdaad daarom vroeg ik ook ons op de hoogte te houden,zodat we eventueel een ander er weer mee kunnen helpen,wanneer het bij jou opgelost is,waarvan ik hoop dat dat snel is........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Skytiger

Quote

MisterSenseo schreef:

Ja inderdaad daarom vroeg ik ook ons op de hoogte te houden,zodat we eventueel een ander er weer mee kunnen helpen,wanneer het bij jou opgelost is,waarvan ik hoop dat dat snel is........Wink

No probs, i will!
 
hanshendrix
Sinds gisteren heeft mijn zoon de Humax 5100 , ook hier geen VOD, terwijl hij het beneden op mijn Cisco wel doet, hoe kan dat. Ziggo gebeld, krijg alleen maar geïrriteerde werknemers aan de lijn, wat nu?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 11 2012 15:24:02:

Quote

hanshendrix schreef:

Sinds gisteren heeft mijn zoon de Humax 5100 , ook hier geen VOD, terwijl hij het beneden op mijn Cisco wel doet, hoe kan dat. Ziggo gebeld, krijg alleen maar geïrriteerde werknemers aan de lijn, wat nu?


Ik zie net een melding op de site van Ziggo, dat hadden ze me dus wel eerder kunnen zeggen, het staat er pas op, maar de medewerkers zeggen dat schijnbaar niet tegen je.

Televisie
HBO On Demand
Er is storing. Onze On Demand dienst voor de digitale televisiezender HBO werkt niet correct op de Humax iHD5100C/iHDR5200C ontvangers.
Er wordt gewerkt aan een oplossing van het probleem. We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is. Onze excuses voor het ongemak.

Gewijzigd door hanshendrix op 11-02-2012 15:24
 
veloci
Heb je de instructie op de ziggo website helemaal gevolgd?

www.ziggo.nl/humax

Dat de HBO zenders VOD het niet doen, betekent niet dat het VOD het zelf niet doet, oftewel VOD van bijv de publieke omroepen moeten het wel doen.

Het aansluiten van de Humax decoder gaat anders dan bij de ciscol, want je moet op de humax ook nog een netwerkkabel aansluiten of een wifi dongle.
 
hanshendrix

Quote

veloci schreef:

Heb je de instructie op de ziggo website helemaal gevolgd?

www.ziggo.nl/humax

Dat de HBO zenders VOD het niet doen, betekent niet dat het VOD het zelf niet doet, oftewel VOD van bijv de publieke omroepen moeten het wel doen.

Het aansluiten van de Humax decoder gaat anders dan bij de ciscol, want je moet op de humax ook nog een netwerkkabel aansluiten of een wifi dongle.


Alles aangesloten, netwerk werkt, maar het ging mijn zoon voornamelijk om HBO on Demand, en laat dat nou net niet werken. Zijn ze net 2 dagen in de lucht met HBO en dan werkt de helft al niet. Ook HBO GO werkt op het moment niet.

Internet
HBO Go beperkt beschikbaar
HBO Go beperkt beschikbaar Wegens grote belangstelling is HBO Go de komende dagen helaas niet beschikbaar voor nieuwe aanmeldingen. Hierdoor kan je een foutmelding krijgen bij het aanmelden bij HBO GO. De drie digitale zenders en HBO On Demand zijn wel beschikbaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing van het probleem. Onze excuses voor het ongemak.
status: lopend
begin: 10-02-2012, 15:22
duur: langer dan 24 uur
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Portal Humax 5100c werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie