obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Super traag wifi & bedraad. 3G is nog sneller..
briolet

Quote

bijvoorbeeld een bewegingsmelder...... Deze zenden namelijk op de 2,4 Ghz band uit.
Kunnen uitzenden op die frequentie. Ik heb zelf ook een bewegingsmelder maar kon niet vinden waar deze op uitzend. De eerste 2 die ik wel vond gebruikten 9.35 GHz en 0.868 GHz. Er zijn er ook met IR detectie. Die 2.4 GHz ligt wel in de range van bruikbare frequenties voor beweging detectie, maar het is zeker geen standaard.
 
Rango11
Beste Senseo

Als het twist en lock kasje zo slecht, waarom worden ze dan wel geplaatst??? Als deze echt zo slecht waren, dan zouden ze wel iets anders plaatsen. En wat betreft de versterker: deze is alleen nodig als je een Cisco interactieve decoder hebt, omdat deze ook een retoursignaal nodig heeft om van de interactieve dienst gebruik te maken. Als je een slechte binnenhuisinstallatie aansluit op zo'n Tratec versterker(waarvan alle poorten retourgeschikt zijn), ga je het alleen maar erger maken, want dan wordt alle rotzooi terug gestuurd in het netwerk en dan kun je (hoeft niet,maar kan) je een hele wijk verzieken. Dus daar wordt niemand beter van. Je gaat alleen maar mensen onnodig op kosten jagen met zo'n versterker. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt en wat de gevolgen zijn.
 
kobus1960
@Rango11, je geeft dus aan dat Ziggo én ervaren mensen op dit forum
niet deskundig zijn. Ik hoop dat je incasseringsvermogen oke is.
Ik heb geen tijd dit weekend om the battle elk moment te volgen (werken).
Succes allen!! Cool
 
MisterSenseo
En ik ga er helemaal niet eens op in, die discussie laat ik aan anderen over.
Theorie is 1 en de praktijk is 2 en ik ben ondeskundig en heb totaal geen enkele ervaring.
Fijn weekend.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Ach, laat ik het dan maar positief aflsuiten met een link naar de Umu-Terminator.
Dat relativeert dan weer een beetje.

http://ziezointernet.blogspot.nl/p/um...nator.html
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
briolet
Ik denk ook dat Rango11, volkomen gelijk heeft en mensen gewoon langs elkaar heen praten. Ten eerste: wat is het Twist-Lock Kastje? Bedoel je daar alle versies mee, of alleen de versie met ingebouwde splitter? In dat laatste geval kan het signaal inderdaad te zwak zijn. In elk geval is het te zwak voor de cisco decoder. Zonder versterker werkt het retoursignaal niet goed voor de decoder. Het meeste werkt wel, maar interactieve diensten werken niet. Daarom levert ziggo ook een versterker mee als je de decoder aanschaft.

Ziggo kan blijkbaar ook zien of het signaal goed versterkt is, want ik had de versterker nooit gemonteerd en ziggo maakte me er na een jaar op attent dat ik de versterker moet installeren voor interactieve tv. Ik kan me daarom voorstellen dat zo'n Tratec versterker een verbetering kan zijn als je er nog geen hebt.

Ik lees hier echter adviezen om ook wanneer er al een versterker is, er nog een voor te schakelen. Dan lijkt mij, net als Rango11, grote onzin. Als er positieve reacties over de Tratec versterker zijn, moet je dat niet naar alle situaties vertalen. Als je al een versterker hebt, zoals in kobus1960's klikkerdeklik link, lijkt me een tweede versterker er direct voor grote onzin.
 
kobus1960
En dat beweert ook niemand van ons. UMU draaidoos eraf, bv. tratec versterker
ervoor in de plaats en de problemen zijn verholpen. Een tweede versterker is dus
idd nergens voor nodig. Als de versterker maar retour geschikt is. Kwaliteit en
prijs bepaal je helemaal zelf. Tratec wordt hier als voorbeeld gebruikt daar Ziggo
die, zoals ja al omschrift, erbij doet bij interactieve diensten.
Het is wel helder dat ook zonder interactieve diensten deze methode ook voor
internet een grote verbetering is.

Dus ja, ik denk dat we wat langs elkaar heen praten.
Hoop dat we dat bij deze recht gezet hebben.

Aanvulling, dit ding wordt bedoeld, de UMU01.

4923160607_69c545ccd0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Super traag wifi & bedraad. 3G is nog sneller..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie