obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
onbereikbaar domein via mijn modem
Zippo
Ik wil het ook wel voor je hosten, en anders kan Black Tiger het ook voor je doen. Zie, Hosting Fun
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
oscartuinen
Beste Kevin,

Ik dacht toch dat we er duidelijk over waren waar het probleem zat. Dat gaf die tracerouting toch aan? Bij hostslim stop ie. Daar zit blijkbaar het probleem dus daar moet het dan tocht ook worden opgelost?

Nu geeft de van Fast2Host het volgende antwoord, waar ik weer niks mee kan, op dezelfde mail:


Quote

beste,


Welk ftp-programma gebruikt u?


RXonline
Eindhovensebaan 7H
6031NB
www.RXonline.be


Dus die snappen het ook niet en het komt weer op de lange baan.

Ik vindt het uiteindelijke een beetje heen en weer geschuif van het probleem.

Het probleem blijft .

Ik vraag de eigenaar wel wat we verder moeten doen. Dat over zetten naar een ander hosting had hij geen geld voor.

Misschien dit voorval leggen bij Radar of Hetkaniewaarzijn. Ik noem maar wat.

Maar dank voor je reactie.
Groeten Oscar
 
oscartuinen
Ok ik ga hij voor leggen.

Dank Kevin

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 24 2012 20:28:00:

Quote

Zippo schreef:

Ik wil het ook wel voor je hosten, en anders kan Black Tiger het ook voor je doen. Zie, Hosting Fun


Ik ga het even aan de eigenaar vragen. Jullie lezen mijn berichten namelijk wel volledig. Die mensen van Fast2host blijkbaar toch niet zo! Want na alle email en uitleg, zoals op dit forum, beginnen ze weer opnieuw te vragen. Nu over mijn ftp programma.

dank voor de reactie
Gewijzigd door oscartuinen op 24-03-2012 20:28
Groeten Oscar
 
Black Tiger

Quote

Daar zit blijkbaar het probleem dus daar moet het dan tocht ook worden opgelost?

Dat was een uitspraak van mij, die moet ik misschien even duidelijker maken.
Het euvel zit daar of bij door hun geleverde apparatuur.
Je komt dus wel tot bij hostslim, maar niet bij het eind ip adres. En dat is juist van de klant. Als de klant een vps heeft en daarop jouw ip geblokkeerd heeft (of een bepaalde range waar jouw ip in valt), dan krijg je precies hetzelfde resultaat.

Het probleem zit dus wel bij hostslim, maar daarmee bedoelde ik "aan die kant" (kan dus ook hun klant zijn), maar in elk geval niet aan jouw pc of ftp programmatuur.

Dat even ter duidelijkheid.

KevinWalter legt het dus op correcte wijze uit.

Dat anderen weer naar jouw ftp programma gaan vragen is natuurlijk bull.
Greetings, Black Tiger
 
Lewistrick
Ik heb ook een website gehost bij Fast2Host, die het sindskort niet meer doet. Ze stuurden ook mailtjes namens RXonline, waarvan ik vond dat die failliet zijn verklaard: http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/532312/toebat.aspx - en als ik op kvk.nl zoek naar hun KvK-nummer (50686674) staat daar dat ze uitgeschreven zijn bij het handelsregister. Ook mailtjes naar info@fast2host.nl worden gebumpt.

Ze hebben niets laten horen. Gelukkig had ik geen databases o.a. online staan en alles geback-upt, maar ik vind dit nogal een vage actie.

Wat hierboven allemaal gezegd is gaat me wat boven de pet, maar de term DNS-lookup ben ik wel tegengekomen.

Ik neem aan dat ik dan maar een andere hoster moet gaan zoeken..?
 
Black Tiger

Quote

Ik neem aan dat ik dan maar een andere hoster moet gaan zoeken..?

Ja dat klopt. Je kunt hosting bij mij nemen maar ik ben niet de goedkoopste en doe niet aan VPS.
Het is niet gebruikelijk de concurrentie te adviseren, maar ik hoor van veel kanten ook goede verhalen van Antagonist. Die is goedkoper dan mij, voldoende web- en schijfruimte voor een lage prijs.

Het enige wat je dan moet doen is zorgen dat je jouw domeinnaam weer krijgt. En daar zou ik maar mee opschieten, voordat de curator van mening is dat ze bij de boedel horen.
Als je de verhuiscode hebt is dat geen probleem. Heb je die niet, dan moet de oude provider je die verstrekken. Is die failliet en onbereibaar heb je dus een probleem.
Dan moet je contact opnemen met de provider of je nieuwe provider moet bij SIDN (als het een NL domein is) gaan escaleren.

In elk geval is het zaak er nu snel bij te zijn voordat de curator de domeinen als boedel gaat verkopen. Just to be sure.
Greetings, Black Tiger
 
Lewistrick
Ik kan niet aan een verhuiscode komen. En ik neem aan dat ik ook geen contact meer met ze op zal kunnen nemen.
Antagonist lijkt me nog steeds aan de dure kant. Ik heb geen idee wat VPS is; ik ben gewoon een beginnend (web-)programmeur en ik wil wat simpele PHP/MySQL-scriptjes op mijn site hebben, voor bijv. kleine studieprojectjes. Iets als dit lijkt me wat voor mij. Ben ik er in ieder geval niet te veel aan kwijt. Uiteraard ga ik eerst op zoek naar reviews. Wink

Ik zal eens kijken of ik ze via de gewone post kan bereiken (e-mail werkt immers niet meer) en zo een verhuiscode te pakken kan krijgen.

Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
 
Black Tiger
Antagonist duur? Huh?
3 GB opslagruimte, 60 GB dataverkeer en dat voor 30 euro per jaar?
Dat behoort tot de bodemprijzen.
Die wat jij gevonden hebt is nog goedkoper inderdaad, zelfs de domeinnaam is volgen mij zo'n beetje aan inkoopsprijs. Normaal zij bij dit soort providers die prijzen vele malen hoger. Dus dat kun je proberen.

Je oude povider mag na een faillissement niet meer handelen voor het bedrijf. Je zult dus bij de curator moeten zijn. Ik zou daar even contact mee opnemen voor de verhuiscode.
Dat is Dhr. mr. S.A. van Ierssel voor zover ik kon zien. En zoals gezegd, je kunt ook contact opnemen met SIDN zelf voor en escalatieprocedure, althans als je zelf als houder geregistreerd staat.

Oeps... wacht even.... pech gehad. Ik ben zojuist nog eens voor je gaan kijken en het domein staat in quarantaine.
Dat wil zeggen dat je het niet meer kunt verhuizen met de verhuiscode oftewel het domein is vrijgegeven, je bent geen eigenaar meer.
Reden: het hostingbedrijf stond als houder geregistreerd. Dat doen die goedkope hostertjes vaker. Maar dat hoort eigenlijk niet want dan kun je dit soort problemen krijgen.

Uit quarantaine laten halen door een hoster is over het algemeen een kostbare zaak (wisselt van 150 euro tot 250 euro afhankelijk van de hoster).

Dus enige mogelijkheid is nu ofwel wachten tot het uit quarantaine komt (dat is op 7 mei) en dan snel opnieuw registreren voordat een ander het doet.
Andere oplossing is een nieuwe domeinnaam nemen.
Greetings, Black Tiger
 
Lewistrick
Okee, tot 7 mei kan ik wel wachten. In de tussentijd zoek ik wel naar een andere host.

En ik zal in het vervolg eens beter kijken want de prijs die jij noemt bij Antagonist kwam ik niet tegen Wink
 
Zippo
Als je dat alles in 1 Basic pakket a 2.50 per maand * 12 doet zit je op 30 Euro. Vermoedelijk exclusies BTW.

Ik kan je het volgende bieden.

Pakket à € 5,00 ex BTW per maand.
Beheer van je pakket werkt met Direct Admin.

Bandwidth (MB) 100000
Disk Space (MB) 2000
Domains 99
Sub-Domains 99
Email Accounts 99
Email Forwarders 99
Mailing Lists 99
AutoResponders 99
MySQL Databases 5
Domain Pointers 99
Ftp Accounts 99

Hulp met eenvoudige php en mysql problemen waar dat in mijn mogelijkheden ligt.

Afhankelijk van het "soort" websites kan ik je bovenstaande aanbieden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbereikbaar domein via mijn modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie