obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Ubee evw3200 mogelijk binnenkort nieuwe firmware
rjutte
Heb nu nog software update 9.9.2008
Net stroom eraf gehaald en na minuut weer erop gezet, maar nog geen nieuwe firmware-update...
Gaat dat per regio? Of moet ik iets speciaals doen om de nieuwe firmware op te halen?
 
Nicholas
Ik denk dat dat inderdaad per regio gaat. Wat ik ervan gehoord heb is dat voor 1 juni alle updates uitgegeven worden. Gewoon volgende week nog eens de stroom eraf en dan opnieuw laten opstarten. Je zult merken dat het opstarten dan langer dan normaal duurt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Hier even de EVW neergehangen, kijken wat ie doet.
Ook de nieuwe firmware erop, firewall heeft nu alleen firewall aangevinkt.
Telefonie nog even afwachten, voor de rest prima zo te zien, geen veranderingen
in de menu's. Voor zover ik het zie dan. Clap
 
Black Tiger
Cisco firmware is ook geupdate.
Van:
epc3925-E10-5-v302r125533-111028c-ZIG
naar:
epc3925-E10-5-v302r125533-120416c-ZIG

Conclusies:
1.) Helaas is nog steeds de wifi door de gebruiker niet echt uit te zetten.Sad
2.) De Cisco is nog steeds relatief bang voor 100 mbit netwerk aansluitingen.
3.) Helaas alleen dyndns ondersteuning bij DDNS, terwijl er tegenwoordig de nodige meer zijn waaronder no-ip.org. Het zou leuk zijn daar een volgende keer ook no-ip bij te zien en liefst ook nog een "custom".
De meeste routers hebben ook al meer opties, en de Fritzbox bijv. al helemaal dus alleen dyndns, die ook niet meer gratis is, is een beetje uit de tijd geraakt omdat alleen nog er in te hebben.

Verbeteringen:
Ehmmz... zullen er misschien wel zijn maar ik heb er vooralsnog geen ontdekt, komt misschien nog.

Voor de rest werkt dit modem nagenog perfect, geen herstarts nodig etc. voorheen trouwens ook niet.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee evw3200 mogelijk binnenkort nieuwe firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie