obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
UEFA EURO 2012, EK voetbal
Nicholas
Tja... Helpless Nouja, als Duitsland straks net zo speelt als Nederland vandaag dan kan het nog goed komen.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Black Tiger

Quote

Er gingen veel ballen van Oranje net over

Nou... net.... ik heb er een aantal gezien die onnodig veel te hoog over gingen terwijl betreffende spits relatief vrij stond.
Die had best even een pas verder kunnen zetten en beter kijken in plaats van stompzinning keihard uithalen op doel. En dat was niet 1x.
En er waren een paar slappe balletjes bij die niks voorstelden en dus ook makkelijk te houden waren voor de Deense keeper, die overigens best goed was.

Een stuk of twee waren echt link en die heeft ie er uit weten te houden. Jammer voor Nederland. Alhoewel Nederland achterin ook een paar keer geluk gehad heeft dat het geen 0-2 (of erger) geworden is.

Maar gezien ik geen liefhebber ben heb ik hem halverwege de tweede helft afgezet om iets anders te gaan kijken.Smile
Tegen Duitsland zullen ze beter hun best moeten doen.
Greetings, Black Tiger
 
BMP
Ach ze hebben eerder bij de eerste wedstrijd met een EK verloren.

Zijn toen kampioen geworden Boxing
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MisterSenseo
Ja zo denk ik er ook over, het was de eerste wedstrijd en de andere wedstrijd was ook niet al te goed, het is allemaal nog niet verloren.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Kijk het zit zo. Ik heb een paar euri betaald zodat ze ook in onze straat vlaggetjes zouden hangen (straat versieren), net zoals anderen.
Maar de straten bij de organisatoren (is een blok hier aan elkaar vast) zijn allemaal versierd en bij ons nog steeds niet. En dat terwijl ik niet eens fan ben. Dus ik heb er aan meebetaald omdat dan de hele hoek waar je doorheen rijdt versierd is, dat heeft toch wel wat.
Het zou opgehangen worden en ook weer afgepakt als het was afgelopen.

Het heeft te lang geduurd voordat ze eindelijk ook bij ons begonnen.
Gistermiddag dan eindelijk begonnen aan een stukje, maar ze hadden net een klein hoekje af, moesten ze stoppen om de wedstrijd te kunnen gaan zien.

Dus hebben ze verloren, want het werk is nog niet "af".
Als nu die versiering nog niet af is tegen de tijd dat ze hun volgende wedstrijd moeten spelen, dan brengt dat ook gewoon ongeluk en verliezen ze weer.
Met als gevolg dat ze niet eens meer hoeven te beginnen met ophangen hier want dan kunnen ze wel een beetje weer de boel gaan afhalen al. Moeten we weer wachten tot het WK.

Ja ik weet het, het is bijgeloof om het te koppelen aan die versiering, maar toch.... LOL
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UEFA EURO 2012, EK voetbal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VPN Unlimited Lifetime Subscription ~38 Euro Internetbeveiliging : 54 29-03-2018
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Extra voetbal zenders Klacht over Ziggo : 6 28-01-2014
Ziggo sociaal jaarverslag 2012 Ziggo nieuws : 2 26-03-2013
Aangifte programma 2012 Algemeen : 3 07-03-2013
Advertentie