obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Ziggo of een externe VOIP aanbieder. Hoe sluit ik een eigen thuiscentrale, alarmcentrale of personenalarmering aan. Kan ik een Siemens Gigaset, Profoon of ander merk gebruiken.
 Onderwerp afdrukken
telefoon-internet-probleem
ian1988
Hallo..

Na nu nog een paar keer reseten en er echt alles uithalen vanaf de stekkers uit de muur zelfs blijftt het internet en telefoon gewoon uitvallen . Als ik eerlijk ben had ik ook niet verwacht dat het hier mee zou zijn opgelost aangezien ik hier al 3 jaar ziggo heb altijd het zelfde spul aangesloten niks vetandert

Ik wil nog even vertellen dat ik een icidu 150n router gebruik
En ik weet niet of dit normaal is maar de aansluiting van de cabel word wel heel warm
Ik denk dat ik morgen ziggo ga bellen en iemand laat langs komen om hier na te laten kijken

Mvg ian
 
Nicholas
Aansluiting van de Cabel wordt warm??? Bedoel je waar de coax de Ubee in gaat ? Hoort niet echt. Heb net even zelf gevoeld maar die is hoogstens lauwwarm. Dat lijkt me logisch, zit aan chasis dus pikt altijd wel wat warmte op. Ubee kan trouwens best warm worden. Is handig in de winter.

Overigens wel goed om monteur even te laten komen. Die icidu router ken ik niet. Heb wel eens van dat merk gehoord, ook gezien bij de Karwei geloof ik (allerlei usb spul, muizen, etc.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
ian1988
Heb zondag ziggo gebeld aangegeven wat de problemen waren en die man zij mij dat mijn signaal zeer zwak was raar naar 3jaar maja
Vandaag maandag kwam een monteur langs netjes alles doorgemeten en een nieuw kastje aan de muur gemaakt voor radio tv en internet nieuwe modem nieuwe kabel er tussen en het werkt allemaal weer
Ik weer blij en ziggo behoud zijn klant voor goeie klantenservice en goeie verbinding natuurlijk

Mvg ian
 
kobus1960

Quote

ian1988 schreef:

Heb zondag ziggo gebeld aangegeven wat de problemen waren en die man zij mij dat mijn signaal zeer zwak was raar naar 3jaar maja
Vandaag maandag kwam een monteur langs netjes alles doorgemeten en een nieuw kastje aan de muur gemaakt voor radio tv en internet nieuwe modem nieuwe kabel er tussen en het werkt allemaal weer
Ik weer blij en ziggo behoud zijn klant voor goeie klantenservice en goeie verbinding natuurlijk

Mvg ian


Ian, bedankt voor deze uitstekende feedback!! ClapClapClap
Hier draait een forum op, daarom hebben wij hier aardigheid in!
 
Nicholas
Ja, goeie feedback.. Thumbs Up

Maar nou weet ik nog niet wat er precies warm werd met de Cabel ???
Ik slaap er slecht van. Cry ... van de warmte bedoel ik....
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
ian1988
De modem was nog goed was normaal dat de cabel ingang iets warm werd
Ik heb gewoon een nieuwe gekregen omdat die man zij je krijgt een nieuwe zonder reden eigenlijk netjes toch nu heb ik vanuit de muur meteen een cabel naar de modem en meteen 1 naar mijn hd ontvanger

Mvg ian
 
Nicholas
o.k. Veel plezier met de weer goed lopende verbinding !!!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
jansjans

Quote

kobus1960 schreef:

Oke, hou ons op de hoogte, dank voor de feedback! Clap


Tot nu toe gaat alles prima. Geen telefoon-modemstoringen meer gehad, dus het plaatsen van het nieuwe modem is de oplossing Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon-internet-probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie