obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Te lage downloadsnelheid alles-in-1 Plus
Black Tiger
@Kobus: Nee die hotspots zjin bijzaak, betalende klanten is hoofdzaak.
Maar vanwege die hotspots kan hij het wel proberen en is de kans misschien iets groter, zoals gezegd, nee heeft hij en ja kan hij krijgen. Oftewel.. nooit geschoten is altijd mis.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960

Quote

briolet schreef:
Bovendien zou ik eerder investeren in een eigen goede wifi-router. Ziggo is zo aan het knoeien met hun routerfirmware. De ene dag werkt het nog, en de andere dag zit er nieuwe firmware op die vol bugs zit. En geen mogelijkheid om zelf te downgraden naar de wel werkende firmware. Shock


Hier kan ik me heel goed in vinden. Wink
 
Black Tiger
Ik ook, temeer daar er uit een ander topic blijkt dat het ook nog bepaalde VPN verbindingen deels lijkt te molesteren.Smile
Greetings, Black Tiger
 
pat30724
In mijn ogen krijg je de beste snelheid door het modem in de bridge mode te laten zetten. En je eigen router op een wat hoger gelegen punt in het huis neer te leggen.

Met mijn modem die ik van ziggo heb gekregen had ik op de 1ste verdieping 0,0 wifi bereik, Met de losse router Zeer Goed.
 
Machiel
Ziggo alles-in-een plus geeft op mijn 7 jaar oude iMac draadloos een snelheid van 85 Mb met als router de air- extreme.
Bedraad wordt de 120 Mb gehaald.
De afstand van router en iMac twee verdiepingen hoger geeft natuurlijk verlies.
Doe ik hetzelfde met een Sitecom 300N router dan is de snelheid omstreeks 40Mb.
Dus een goede router is heel belangrijk.
 
briolet

Quote

Machiel schreef:

Ziggo alles-in-een plus geeft op mijn 7 jaar oude iMac draadloos een snelheid van 85 Mb met als router de air- extreme.
Bedraad wordt de 120 Mb gehaald.


Het gaat in topic over een te lage snelheid van alles-in-een plus. Het probleem wat jij hebt is dat je een te hoge snelheid hebt. Zou 60 Mbps moeten zijn. Wink

85 Mb is overigens ook zo ongeveer het maximum wat ik uit mijn 5th generation airport extreme kan halen op het interne netwerk. Hij staat 1 etage boven mijn draadloze werkplek. Ik moet dan wel al truukjes uithalen door de 5 GHz band te kiezen met dubbele kanalen. Op de 2.4 GHz band blijf ik tussen de 40 en 60 steken. (Ik heb een Z2 abbo)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te lage downloadsnelheid alles-in-1 Plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
downloadsnelheid omlaag Snelheid : 25 23-12-2015
Downloadsnelheid ongelooflijk veel lager dan aangegeven in speedtest. Klacht over Ziggo : 4 31-07-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Ziggo nieuws : 61 06-03-2015
Advertentie